Alla inlägg den 19 oktober 2006

Av Patricia - 19 oktober 2006 17:35

Jag glömde ju att berätta det bästa som hänt idag. Är nog lite trött tror jag.13.30 ringde en läkare från RMC. Jag förklarade min oro över risker och chanser att få utomkveds ytterligare en gång om vi gör IVF. Hon läste igenom mina papper och jag fick höra lite nya saker som jag inte har ett minne av att läkarna berättade för mig efter min operation nu sist. Hon lät ganska hoppfull, sa dock att jag KAN drabbas av det igen, men hon tyckte definitivt att vi skulle försöka igen! Så hon skulle anmäla oss för ett nytt IVF-försök i januari. Så i december när jag får mens, ska jag ringa RMC så ska vi se vad de säger om när jag ska sätta igång med nässpray igen. :)Så nu har en ny låga av hopp vaknat i lilla mig. Hoppas hoppas hoppas. Ska försöka vara duktig nu och komma igång med träning och motion så att jag går ner lite till i vikt. Ju mindre jag väger desto bättre kommer jag att må.

Av Patricia - 19 oktober 2006 17:25

Idag har det varit lite ruggigt ute. Så ikväll blir det ett varmt bubbelbad, kanske ett glas vin och en god bok i badet. Sen blir det lite tv-tittande och kanske en kanelbulle. *ler*Skönt att det bara är en dag kvar att jobba denna veckan. Imorgon är det studiedag och vi ska på föreläsning mellan 8 och 15. Jag hoppas det blir intressant.Nu tänder maken en brasa i kakelugnen. Mmmmmmmm....mys! :)Snart blir det hemlagad minestronesoppa till middag. Det borde värma upp min kalla lekamen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards