Alla inlägg den 24 oktober 2006

PMS

Av Patricia - 24 oktober 2006 20:04

Fy vad jag är på dåligt humör. Det blir bara värre och värre dessutom. Jag har noll tålamod och det känns som om fler och fler saker går emot mig. Minsta lilla småsak gör att jag blir arg, ledsen på mig själv och irriterad. Idag hade jag glömt min kalender kvar på jobbet. I den stod alla saker jag behövde göra, flera av dem ikväll. Några saker kommer jag ihåg, men tyvärr inte alla. Detta gör att jag känner mig stressad. :(Jag glömde att jag skulle handla kattmat på vägen hem. Vi kan inte köpa vilken kattmat som helst utan måste handla specialmat hos veterinären. Detta kom jag på när jag var nästan hemma. Maken var tvungen att jobba över, vilket betydde att han hade svårt att ta sig förbi. Jag erkänner att jag blev skitirriterad även över detta samtidigt som jag tyckte synd om maken. Jag åkte och solade och sen åkte jag till stan igen, handlade kattmat och sen åkte jag till hans kontor. Där satt jag och väntade en stund innan han var klar och vi kunde åka hem.Nu har jag försökt göra de saker jag om ihåg. Resten får jag göra imorgon på raster och planering.Och så regnar det. Kan det vara något annat än PMS?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards