Alla inlägg den 28 oktober 2006

Av Patricia - 28 oktober 2006 12:13

Så där ja. Nu var man hemma igen. Maken handlade mat med många många andra medan jag solade lite. Vädret var och är fortfarande fint så jag passade på att promenera tillbaka till matvaruhuset. Avståndet är väl ca 2-3 km. Det var skönt och uppfriskande.Just nu håller jag på att äta en klementin och håller på att göra en kopp te. Till lunch blir det minestronesoppa. :)Sen ska jag gå loss på strippern. Fint ska det bli.

Av Patricia - 28 oktober 2006 09:32

Då var det lördagmorgon igen. Solen skiner och hos oss är det 3 plusgrader. Det blåser lite. Det verkar som att det gått lugnt till inatt, vilket var skönt. Strömmen har inte gått för oss igen, vilket också är skönt.Vi vaknade strax efter 8 och har legat kvar i sängen tills för en stund sen. Strax är det frukost.10.30 ska jag sola (mmmmmm) medan maken handlar mat. När vi kommer hem är det dags att få bort heltäckningsmatta.Jag har börjat ställa iordning lite i atelén eftersom mamma får sova där när hon kommer hit på tisdag. Och ska hon kunna trivas där inne måste jag plocka undan lite och ställa iordning. Det blir nog fint. :)Jag hoppas vi får en bra lördag på alla sätt och önskar alla andra detsamma. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards