Alla inlägg den 25 oktober 2006

Av Patricia - 25 oktober 2006 22:17

Nu är det dags att avsluta omröstningen.Vilken är din favoritmånad? (46 pers har röstat)Favoriten blev december månad. Kan det bero på advent, lucia, jul och nyår måhända?Jan 1 persFed 1 persMar 1 persApr 1 persMaj 6 persJun 5 persJul 5 persAug 3 persSep 3 persOkt 6 persNov 2 persDec 8 persIngen fav.månad 3 persGillar alla 1 persNu blir det en ny omröstning. :)

Av Patricia - 25 oktober 2006 22:08

Usch vilken stressig dag! Det har gått i ett. Tack o lov har eleverna varit jätteduktiga och skött sig exemplariskt. Men att knappt ha rast och hela tiden springa omkring och fixa och ordna. Mitt blodtryck har nog varit högt och flera gånger idag har jag känt tårarna bränna bakom ögonlocken. Jag är utmattad och går på knäna.I eftermiddag/kväll kunde maken hämta ut bilen. 8000:- gick det på. :( Men nu verkar den funka bra och det är väl huvudsaken. Så nu har vi vår vanliga bil igen.Imorgon ska jag säga till musikvikarieläraren att vi inte ska lära in fler melodier inför konserten utan satsa på de vi har nu istället. Annars hoppar jag av konserten och de får klara det utan mig. 8 låtar att lära in på 3 veckor ā 35 minuter i veckan. Det är vansinne. Det går åt massor med tid på andra lektioner då för att träna sångerna. Tid vi inte har. :( Men nu är det bara två dagar kvar innan höstlovet. Jag hoppas jag inte bryter ihop eller blir jättesjuk. Vill njuta av mammas besök nästa vecka och bara göra roliga saker.Dagens positiva sak var att många barn gav mig komplimanger för min tokiga mössa. Nu vill nästan alla mina elever lära sig att sticka mössor samt tova. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards