Alla inlägg den 27 oktober 2006

Av Patricia - 27 oktober 2006 20:58

Så har man precis sett Doobidoo på SVT1. Jag älskar musiktävlingar. Jag är verkligen grym på det. Är jag med i en musiktävling där man ska gissa artister, låtar och dyl, vinner jag oftast. Det är nog ganska svårt faktiskt att slå mig. Så jag har verkligen en liten egotimme när det är Doobidoo. :) Så var jag trött och lite nere innan idag har det vänt nu.Nu är det Dodgeball på Canal+film2. Den är rolig. :)

Av Patricia - 27 oktober 2006 17:33

Idag var det sista dagen innan novemberlovet på vår skola. Som vanligt ville jag spexa till det lite. Det brukar vara betydligt mer, men jag orkade inte vara så seriös. Det blev ett diadem med röda djävulshorn, en liten gönkdjävul på ena axeln och örhänge med spöke i ena örat och pumpa i andra (som jag gjort av fimolera). Eleverna fullkomligt älskade min lilla utstyrsel. :) Vissa av mina kollegor tyckte jag såg gullig ut, andra tyckte jag var rolig och vissa tyckte jag bara var knäpp (och oftast inte på ett positivt sätt). Uder dagen har vinden bara tilltagit här och nu blåser det en hel del. Skönt att vara hemma. Vi har hyrt en mattstripper som ska hjälpa oss att ta bort heltäckningsmattan i arbets- och gästrum. Det ska bli skönt att bli av med den. Nu är det bara det sista som ska ut först innan vi kan göra det, men det borde gå fort att få ut.Jag hoppas på en mysig kväll med film och mys.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards