Alla inlägg den 23 oktober 2006

Av Patricia - 23 oktober 2006 21:26

Datorer ska bara funka! De ska inte krångla, inte gå sönder, bara funka! Göra som jag vill! Jag blir så trött. Det tar evinnerlig tid emellanåt när en sak borde gå snabbt. Jag tycker jag är ganska kunnig och har normalt sett tålamod, men inte med datorer när de börjar krångla för mycket. Då blir det maken som får försöka fixa istället.Så ja. Nu känns det lite bättre.

Av Patricia - 23 oktober 2006 18:07

Då var man hemma. Ingen solning blev det. Det var låst och mörkt. :( Jag får ringa dit imorgon och kolla med dem.Maken har ställt sig i köket för att laga mat medan det är tänkt att jag ska jobba lite. Jag känner verkligen inte för det, men det behövs. *suckar* Jag får väl se hur mycket och länge jag orkar.Men innan jag kan börja arbeta får det nog bli en liten brasa i kakelugnen. Åh nej. Ingen ved och det regnar ute. :(

Av Patricia - 23 oktober 2006 14:20

Usch vilket väder det varit idag. Nu är det tack o lov lite bättre, men usch. Spöregn och blåst. Eleverna har inte velat vara ute idag och jag förstår dem. Jag är evigt tacksam över att jag inte hade rastvakt samt att vi beslöt att inte vara utomhus när det var praktisk matte. :)Jag känner att jag behöver lite ljus och värme, så jag funderar på att åka inom solariet på vägen hem. Det dröjer ändå ett tag innan maken kommer hem efter sitt arbete. Det hade varit skönt. Dessutom hade man kanske sluppit se ut som ett mumintroll - tjock och blek. Det ska jag nog göra.Nu ska jag gå och ta ett glas vatten och äta min banan och klementin. Nyttigt mellanmål. :) Jag ska vara duktig och gå ner i vikt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards