Direktlänk till inlägg 14 oktober 2006

Mår så bra

Av Patricia - 14 oktober 2006 11:13

Idag vaknade jag, för första gången på väldigt länge, utvilad. En kanske knäpp och konstig teori om varför är den att vi bytte mitt täcke igår från det tunna sommartäcke till mitt duntäcke.Jag sov ända till 8.40, vilket är ovanligt för mig. Inte det minsta stelhet kände jag av och det var en underbar känsla. Jag läste ut en bok och hade två av tre katter hos mig i sängen.9.35 väckte jag maken och vi låg och myste en stund. Vid 10 hade vi masat oss upp och katterna fick komma ut. De är entusiastiska över att få komma ut och står nästan på varandra vid altandörren, men har inte lika brått ut sen då det är lite kyligt. De verkar lite chockade att det inte längre är sommar och varmt. Jag tror att de och maken sörjer försvinnandet av sommaren lika mycket.Nu har vi ätit frukost och jag har gjort en liten inköpslista inför shopping av mat. Det är tack o lov inte mycket vi behöver, så jag hoppas att det ska gå ganska snabbt och smärtfritt.Idag hoppas jag hinna flytta resten av mina kläder (utom långa klänningar eftersom vi bara har den höga garderob till långa kläder) till pysselgarderoberna, rensa vidare i arb.rummet samt pyssla lite. Det enda jag hoppas nu är att min mage ska lugna sig lite. Jag tror inte den tål ciabattabröd, vilket är himla sorgligt om så nu är fallet. Jag får magknip varje lördag efter frukost och då har vi ätit ciabattabröd. :( Men men, det är inte mycket annat att göra åt det än att sluta äta dem.Igårkväll var jag verkligen trött. Det fanns inget vidare på tv (som vanligt) och jag låg och slötittade. Vid 23-tiden gick jag upp och lade mig och maken kom upp efter några minuter. Nyfiken som jag är, slog jag över för att se om det var någon bra porr på Hustler, och det var det faktiskt. När kanalen ändrades dit var det en sexig blondin som blev knullad och hon fick härliga fontänorgasmer. Ojojoj, vad jag blev upphetsad. Det tog inte många minuter alls. Avundsjuk var jag också. Jag vill också kunna få sådana fontänorgasmer, men vi har inte lyckats få till dem, även om maken läst och vi har testat. Vi får väl fortsätta experimentera. :)Det tog inte lång tid för maken att bli upphetsad heller och snart var vi igång med att knulla. Vi har fantastiskt bra och skön sex, vilket är så underbart då vi faktiskt varit tillsammans i snart 9 ½ år. Dock är jag lite besviken nu eftersom jag verkar ha svårare att få orgasm efter graviditeten, men det får jag arbeta upp igen. Jag vet att det var så efter förra graviditeten också, så jag vet att det blir bättre. Men när jag väl får orgasmer är de oftast underbara. Kanske inte lika intensiva som förr, men oftast lite längre så jag klagar inte. :)Solen orkar ta sig igenom molnen, än så länge iallafall och jag är glad. Det är helg och maken slipper jobba i helgen. Nu ska jag gå och pussa på honom och berätta (åter igen) hur mycket jag älskar honom. :)

 
 
Hemlig

Hemlig

14 oktober 2006 17:07

Har du läst Galna kons andra blogg? Där skriver ngn om hur hon gör för att få fontänorgasm. Här är länken http://blogg.passagen.se/menageatrois

http://hemligatjejen.blogsome.com

 
Ingen bild

Hannah

14 oktober 2006 18:28

www.shoes.com logiskt nog =)

 
Hemlig

Hemlig

14 oktober 2006 18:57

Vi ska ha en trevlig kväll, hoppas ni också får det. Jag såg din mail när du lämnade ett mess hos mig. Lade till dig på min MSN, var det ok? Annars får du bara ta bort mig.

http://hemligatjejen.blogsome.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 november 2008 09:34

Här hittar ni mig. Trodde jag skulle kunna sluta skriva om barnlöshet. Så naiv jag var då. Vardagen skriver jag också om....

Av Patricia - 17 augusti 2008 10:31

Nu har jag startat en ny blogg. Även maken är ditlagd så vi kommer båda två att skriva i den.     Då våra namn står där kommer vi att lösenordsskydda vissa inlägg (iallafall jag), så vill du ha tillgång till lösenord får du lämna en kommentar till d...

Av Patricia - 14 augusti 2008 20:54

I söndags fick några av våra kompisar en liten bebis. Dessutom en flicka. När jag fick reda på detta i måndags morse genom att sätta på mobilen och läsa sms fick jga reda på det och det blev för mycket. Ångesten kom som på beställning. Jag var ledsen...

Av Patricia - 15 juli 2008 16:12

Jag vet inte hur jag vill ha det med mitt bloggande. Denna blogg har känts som min ventil för barnlöshet.  Men jag har så mycket mer att erbjuda.     Så just nu skriver jag och lägger in bilder på min pysselblogg istället. Dels för att den känns posi...

Av Patricia - 8 juli 2008 23:20

Ikväll var Mysan ute på långtur. Hon var verkligen ute i flera timmar, trots att det var väldigt blött ute och hon egentligen inte tycker om sådant väder.     Jag och K har nog varit ute i totalt 1½ timme och letat och kallat på henne. Till sist vid ...

Ovido - Quiz & Flashcards