Alla inlägg den 4 december 2006

Av Patricia - 4 december 2006 18:18

Jag skulle haft min mens i fredags. Men även denna månad är den försenad. Innan utomkvedshavandeskapet var jag mycket regelbunden. Jag vill inte ha mensen i helgen. Det är direkt olämpligt. Jag vill ha den nu, så jag kan ringa RMC för att höra när de tycker att vi ska/bör sätta igång med nästa omgång hormoner.Kom igen nu!

Av Patricia - 4 december 2006 17:50

Idag har det gått hyfsat bra på jobbet. De flesta elever var lugna och lektionerna gick bra. Efter lektionerna hade jag för ovanlighetens skull inte några utv.samtal utan kunde istället beställa pyssel. Det tog ganska lång tid, men det var det värt. Jag fick lite hjälp i slutet.På väg hem åkte jag inom och hämtade maken, som så snällt köpt kinamat till middag. Vi får snåla på annat nu, men det kan det vara värt. :)Sov verkligen jättedåligt inatt, så jag är ganska trött nu. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Det är nog ganska bra om jag är pigg och alert imorgon när det är sista utv.samtalet samt överlämningar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards