Alla inlägg den 22 december 2006

Av Patricia - 22 december 2006 10:43

Jag vill inte att tröttheten ska komma än. Jag har ju saker att göra. Jag är som en ballong där luften håller på att pysa ut. Kan det inte vänta ett tag till snälla? Jag har försökt packa det mesta, rensat kattlådorna och håller nu på att rengöra handfaten. Ska ta och försöka dammsuga upp det värsta sen. Jag får ta det mer grundligt efter julhelgen.Jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig en liten stund. Jag märker att jag funkar sämre och sämre, vilket inte är kul.Så får det bli. Vila lite och hämta kraft.

Av Patricia - 22 december 2006 08:25

På mornarna på väg till jobbet har jag lyssnat på Mix Megapol och "Äntligen morgon" med Adam & Gry. Adam är lite härligt tokig och har då och då spelat en låt som fått mig att le oavsett hur dåligt jag mått. Jag har dock glömt att kolla upp låten när jag kommit hem. Men idag kom jag ihåg att kolla upp den. Gick till YouTube och hittade faktiskt låten "Dolly song" med Holly Dolly. Videon var ju bara för härlig. Blev superförtjust i det lilla svarta fåret. :) Så vill du iallafall få ett leende på läpparna så kolla Dolly Song

Av Patricia - 22 december 2006 07:42

Jag sov fantastiskt bra inatt. Vi gick och lade oss lite sent med tanke på att maken skulle jobba lite idag. Vi somnade fort. Jag har inte varit uppe alls inatt, eller ens vaknat. Tydligen har maken snarkat en hel del, men jag har inte vaknat av det.Var visserligen jättetrött nu imorse när jag steg upp med maken, men det går nog snart över. Men det mest fantastiska var nog att jag redan märkt att jag är totalt avslappnad. Jag är övertygad om att jag inte sovit lika bra inatt om jag visste att jag skulle återvända dit igen.Det känns underbart!Snart ska jag ta itu med min att göra-lista. Men först ska jag njuta lite av att titta på när himlen skiftar i underbara nyanser över grantopparna när solen försöker ta sig över horisonten. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards