Alla inlägg den 20 december 2006

Av Patricia - 20 december 2006 22:37

Idag gick jag in till chefen och bad om tjänstledigt. Det fick jag. Vårt samtal var inte vidare givande eftersom hon inte klarade av att lyssna på varför jag inte ville komma tillbaka efter jullovet. Hon hade sina teorier, som jag fick höra både två och tre gånger, medan mina förklaringar inte var intressanta. Men men.Jag har även berättat för mitt arbetslag. Vissa var nog lättade tror jag, medan andra nog tyckte det var lite synd. Det har känts både skönt och skrämmande att ha tagit detta steg. Det känns läskigt eftersom jag inte vet vad som händer nu. Jo lite vet jag. Jag ska på anställningsintervju den 10/1. Jag är bara glad om jag fått ett jobb nu så att vi inte går back ekonomiskt. Det är min stora fasa nu. Men jag söker och kommer fortsätta att söka jobb tills jag får något. Det ska väl inte vara helt omöjligt tycker jag.Så det känns bra nu. Lite vemodigt att lämna de jag tycker om, men de ska jag å andra sidan försöka hålla kontakten med.Nu ska jag plocka fram kläderna jag ska ha på mig imorgon. Hade tänkt vara lite extra finklädd imorgon. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards