Alla inlägg den 23 december 2006

Av Patricia - 23 december 2006 14:24

Vi kom i säng ganska sent igår kväll. Vi försökte sitta uppe för att se när Fuglesang och de andra kom ut ur rymdfärjan, men vi var för trötta.Inatt har jag sovit jättedåligt. Sängen är alldeles för hård, vilket gör att jag får väldigt ont i rygg och höfter. Så jag känner mig lätt groggy idag tyvärr.Strax efter kl 10 åkte jag, maken, svärfar och svåger till kyrkan för att öva lite julsånger inför imorgon när det är gudstjänst. Det gick bra och väldigt lätt att lära sig stämmorna. Vi övade lite mindre än en timme. Så det kommer att låta jättefint imorgon. Jag ska se om jag kan övertala svärmor att filma när vi sjunger. Det hade varit kul att ha sparat. Det är ju sällan vi firar jul här och därmed är med och sjunger i kyrkan.Annars har vi tagit det lugnt här. Jag känner hur tröttheten fortfarande tar ut sin rätt. Jag har legat och läst lite. Jag blir så himla sugen på att läsa böcker varje gång jag kommer hit. Så jag har varit förutseende och tagit med två böcker. :)Vädret är grått och det blir bara disigare och disigare tyvärr. Inte mycket julkänsla här alls. Men vi försöker vårt bästa att skapa det ändå.Jag saknar våra katter jättemycket. Det känns lite taskigt och vemodigt att lämna dem hemma själva. Men grannarna är så gulliga och tittar till dem och gosar med dem. Hmmmm...vi borde kanske öva lite på låtarna vi ska sjunga på bröllopet. Vi ska nog höra med svärfar om han har några idéer på hur vi ska sjunga låtarna. Han kan sånt. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards