Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Patricia - 2 augusti 2007 22:22

Vi var lite sent ute med att boka biobiljetter för idag, så vi ska gå imorgon istället. Det blir fortfarande Harry Potter och vi i en tvåsitssoffa längst bak i salongen. :)

 

 

Vi funderade på att äta pizza ikvll istället samt se en film.

Det blev att jag lagade korv stroganoff och sen har vi tittat på tv. Ingen film. Men det gör inget.

 

 

Mina halloweenstämplar kom idag som jag vann på Tradera. :) De ska monteras i helgen samt fixas förvaring till.

 

 

Men nu blir det sängen. Det ska bli skönt. Har konstigt ont i ryggen. :( 

Av Patricia - 2 augusti 2007 22:19

Äntligen vågar jag visa mig.

Det tog lite mod att göra det. 

Om det nu är någon som har negativa åsikter om mitt utseende betackar jag mig för dessa.

 

 

Passade på att ändra lite färger så att det passar med bilden. Det är svårt att hitta bakgrunder som det inte blir kanter. Det är inte så snyggt när det blir det tycker jag.

 

 

Men så här får den se ut ett tag nu. Och nu har ni som läser min blogg ett ansikte att koppla till mina ord.

Av Patricia - 2 augusti 2007 13:08

Jag har världens underbaraste man!

Han överraskade mig med att komma till jobbet, och inte nog med det. Han hade köpt 10 stora, röda rosor till mig också.

De är fantastiskt vackra. De ska stå här på jobbet tyckte han. Så nu sitter jag och tittar på mina rosor. Jag har tagit foto med mobilen, men det går väl inte att skicka hit till bloggen med MMS, misstänker jag.



Lite lunch fick vi också i oss. Kinamat blev det. Efter det gick vi och kollade på biografen och det blir förmodligen Harry Potter ikväll som vi ser.



Efter att ha kollat film gick vi till SEB för att fixa ett extra digipass till mig. Det gick snabbt och smidigt. :)

Och nu är jag tillbaka här och ska försöka koncentrera mig på att jobba resten av eftermiddagen och bara le.



Tack bajbi för att du är så romantisk och underbar! *ler lyckligt*

Av Patricia - 2 augusti 2007 11:18

I gårkväll/natt när jag gick och lade mig låg maken och tittade på tv. Han tittade på klockan för jämnan och jag misstänkte att han gjorde det för att kunna vara först att säga "grattis på 10-årsdagen". Men han hade större planer.



När klockan slog 00.12, tog han fram ett litet paket. Jag blev väldigt överraskad då jag verkligen inte förväntat mig att få något.

En jättefin silverring i form av ett hjärta från Hallbergs guld. Jag ska ta foto på den sen. Jättefin är den och sitter så vackert så på mitt högra ringfinger.



Och eftersom jag fick en ring fick maken sitt kort. Jag vet vad jag skulle vilja köpa, men har inte hittat det eller hunnit/orkat fixa det. Men det kommer.



Han blev jätteglad för kortet och jag var väldigt nöjd med det. Som vanligt har inte skannern gjort kortet riktig rättvisa. T ex är det mer "liv" i bakgrunden. Men ni får se det ändå. Det fanns en liten lapp instoppad så det var bara för maken att dra i snöret. :)



Nu ska vi snart äta lunch, jag och maken. Mysigt ska det bli. Det blir kinamat till lunch. :)

Av Patricia - 2 augusti 2007 11:16

Kl 10.49 för 10 år sen frågade jag chans på en hyffsat nyvaken, jättegullig kille som låg brevid mig.

Gissa vad han svarade. :)

Han svarade ja, och vilken tur för mig. *ler lyckligt*


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards