Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Patricia - 27 augusti 2007 22:05

Jag hittade mina band efter en bra stunds letande. Och då var jag tvungen att sortera och organisera. Sen började jag skriva upp de saker som jag tänkt att ha med mig om jag ska pyssla hos någon annan. Men hur i himmeln ska jag få plats? Jag fattar inte. De väskor jag köpte på Rusta lär inte räcka på långa vägar.

What to do? 

Av Patricia - 27 augusti 2007 21:06

Ikväll har maken lärt mig lite nytt.

Jag har fått pilla på layouten på min pysselblogg. Den var röd innan och nu är den mer vinröd. Jag har lärt mig att kolla frame source och lite annat.

Så än så länge får den se ut så där. Det jag ska lära mig i nästa steg är att lägga lika trevliga bakgrunder som jag kan göra här.

 

 

Nu ska jag gå på bandjakt i pysselrummet. 

Av Patricia - 27 augusti 2007 17:12

Och jag har ingen jacka, tröja eller paraply med mig.

Det är bara att glömma Kappahl idag. Maken är jättegullig och ska sluta redan 17.30 för att sen springa till bilen och hämta upp mig. Han har ju stoooora paraplyer på sitt jobb. Om det finns några här finns de väl i en glasmonter. Inte en chans att det finns så att man kan låna.

Så jag är fast här en stund till.

Nåja, det kunde varit värre. :)

Av Patricia - 27 augusti 2007 16:29

Det känns som om jag åkt karusell lite för länge och är hela tiden småsnurrig. Inte så skön känsla. Men svimningskänsla eller illamående har inte kommit tillbaka tack o lov.



Jag är fortfarande på jobbet och har hunnit en hel del idag tycker jag. Men jag känner ju att det gått betydligt långsammare än normalt. Jag blir så fantastiskt trött efter ett sådant "anfall" och det sitter i hela dagen. Men envis (ev dum) så ger jag mig inte. Vi får väl se om det slår tillbaka på mig sen.



Lunch tvingade jag i mig idag. Jag var inte alls sugen på att äta, men gjorde det ändå. Jag var ju ändå hungrig. Lasagnette som maken gjorde förra veckan blev det. Det var gott.



50 min till ska jag jobba. Sen ska jag förbi Kappahl här på sta'n för att se om jag kan hitta något fint i klädväg. Gärna en ny vit blus kanske. Vi får se.

Under tiden jobbar maken lite till. En liten runda inom Clas Ohlson ska vi också. Sen bär det av hemåt. Det blir rökt lax och bulgursallad till idag har jag tänkt mig. Maken kan få äta potatis om han vill.



Vad som händer annars sen ikväll vet jag inte. Men något ska vi väl kunna hitta på. Pussa på maken ska jag iallafall göra, för att han är så söt. ;)

Av Patricia - 27 augusti 2007 08:47

Idag kom vi iväg hyfsat tidigt (7.10) och jag var på jobbet 7.30 Det kändes bra. Till frukost åt jag lite yoggi och hade med mig två smörgåsar till jobbet. När jag lämnade lunchen i kylen på jobbet tog jag en kopp kaffe som jag tänkte ha till smörgåsarna.



Väl uppe vid skrivbordet startade jag datorn och började mumsa på en smörgås. Jag hade ätit tre fjärdedelar när jag kände hur rummet började snurra. Jag stoppade ner huvudet mellan benen och illamåendet kom som beställning. Jag hade fortfarande smörgås i munnen när jag satt så här. Inte ett ord fick jag ut, och inne i huvudet skrek jag att jag behövde vatten och få fönstret öppnat. Det var fruktansvärt.



Efter några minuter återfick jag talförmågan och M gick och hämtade vatten och E kollade vilrummet.



Jag har inte vågat äta mer smörgås efter det. Har en kvar. Har inte vågat röra kaffet och smuttar vatten då och då. Det snurrar till emellanåt, men inte svimningsaktigt. Jag hoppar över fikat känner jag. Jag vill inte ut och vandra i huset när det snurrar.



Varför skulle det bli så idag när vi tänkt jobba över? :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards