Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Patricia - 18 augusti 2007 15:21

Det blir inte bättre i ryggen.

Men ska försöka ta mig till duschen nu

Wish me luck! 

Av Patricia - 18 augusti 2007 14:11

Jag trotsar smärta och mitt eget bästa och sitter nu i pysselrummet.

Ont har jag, men presenterna måste bli inslagna vilket de nu är. Och så blev jag så pysselsugen att jag tänkte göra en tavla med ett av mina favoritrecept, nämligen makens chokladkaka. :) Vi får väl se hur mycket jag klarar av.

 

 

Har blivit insmord med Iprengel samt tagit en värktablett. Måtte de hjälpa snart.

Ska försöka ta mig in i duschen sen och göra det bästa med det här utseendet idag. 

Av Patricia - 18 augusti 2007 12:42

Idag har jag gjort kortet färdig till i eftermiddagens fest. Det blev en fin baksida också.

 

 

Efter det blev det frukost som maken fixat. Mysigt som alltid.

 

 

Efter frukosten gick jag ut och klippte gräsmattan. När jag skulle flytta ett runt bord som står vid hammocken gjorde det plötsligt välbekant jätteont i ryggen. Jag lyckades ta mig upp på åkgräsklipparen igen och klippte färdig resten av gräsmattan (hade hälften kvar). Men rengjort den har jag inte. Kan inte. Så den står och väntar på maken. Han ska dock smörja in mig först med Iprengel.

 

 

Jag hoppas så att jag kan gå på festen idag, men det skulle inte förvåna mig om jag inte klarar det. *suckar*  Presenterna är inte inslagna än.

Ja, jag har verkligen otur jag. Jag får ligga här i sängen och hoppas att det blir bättre snart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards