Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Patricia - 28 augusti 2007 21:34

Då har jag uppdaterat pysselbloggen med julkorten jag gjort till Minelle.

Korten finns att beskåda i hennes affär och de ser bättre ut där än på bilderna. Jag får inte alla färger att stämma helt när jag skannar dem. Men man får en uppfattning iallafall.



Jag stannade en stund där ikväll när maken ändå skulle jobba över. Två kort blev det, varav ko-kortet är det ena. Det andra glömde jag att ta kort på med mobilen. Det blev lite stressigt i slutet.



Det var som vanligt jättetrevligt att sitta där i affären och pyssla med henne. Det kan jag verkligen rekommendera. :) Och naturligtvis blev det lite shoppat också. :) Fina saker blev det och det kliar i fingarna.



Fler julkort kommer jag att göra, men jag ska även göra andra kort till henne som jag hoppas hamnar i affären som inspiration till kunderna. :)

Av Patricia - 28 augusti 2007 20:32

vad mitt tilltalsnamn är. Det är inte Sarah utan Patricia. Sarah är mitt "andranamn" fast det står som mitt första.

Så nu vet ni det. :) 

Av Patricia - 28 augusti 2007 15:25

Fick ett mail i eftermiddag om att vi ska ha utv.samtal med uthyrningsföretaget. Två datum hade man att välja mellan och jag tog det tidigare. Passade på att fråga i svarsmailet om det är några speciella frågor eller så som man ska tänka på inför samtalet. Jag vill ju vara så väl förberedd som möjligt, som det lilla kontrollfreak jag är. :)

Av Patricia - 28 augusti 2007 10:56

Imorse vad vi hos terapeuten på sjukhuset.

Hon frågade hur jag mådde och sen hur maken mådde. Vi berättade om mina panikångestattacker och mycket annat.


Det här kom vi fram till:

* hon skriver en remiss till min vårdcentral där jag ska bli kallad till för att få prata någon. Helst vill jag få en remiss därifrån till sta'n så är det nämre att ta sig till eller från jobbet och dit. Onödig stress att känna att jag ska behöva åka 2,5 mil och missa lön eftersom jag är timanställd. Så förhoppningsvis ska jag få någon att prata med kontinuerligt och få hjälp med råd om mina panikångestattacker och ev antidepressiv medicin.


* när det är dags för IVF ska jag kontakta terapeuten för att gå hos henne om min oro kring försök och graviditet och rädsla för utomkvedes igen.



Så vi får väl se hur det artar sig. Jag hoppas det kan lösa sig smidigt och snabbt, men jag tror jag önskar för mycket. Jag har tydligen en förmåga att göra det.

Av Patricia - 28 augusti 2007 10:05

Jag har fått dubbla skärmar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards