Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Patricia - 2 oktober 2007 21:41

Igår var jag inne på hÄnglarbloggen och tittade lite. Då läste jag att de uppmanade folk att skicka in de alster de gör med hÄnglarna. Och det tillfället kunde jag inte missa, så jag skickade några kort.

 


Så gissa om jag var spänd ikväll när jag såg att det lagts upp lite alster på hÄnglarbloggen. Och gissa om jag blev förvånad att två av mina recepttavlor kommit med. Jag blev superglad och det var så mycket mer än vad jag förväntat mig.

 

 

Så jag får väl se om fler alster kommer att dyka upp där. Kul är det. 

Jag jobbar med att göra mina små avtryck i pysselvärlden och på något sätt ska jag se till att folk vet vem jag är. 



Pssst...pysselbloggen är uppdaterad,

och nu får man klicka på bilderna för att få dem lite större. 

Av Patricia - 2 oktober 2007 14:06

Vi har blivit bjudna till svärföräldrarnas grannar på surströmming när vi ska dit och jag har tänkt göra ett kort och ha med en liten, liten värdinnepresent.  Men vad ska man skriva på detta kort?

 

 

* tack för att vi fick komma

* tack för en trevlig kväll

* tack för inbjudan

* tack

 

 

Eller vad kan man skriva? För något litet vill jag att det ska stå på kortet.

Vad tycker du? Jag behöver råd.

Av Patricia - 2 oktober 2007 14:02

Idag är jag verkligen förkyld. Täppt i näsan, småfebrig, ont i hela kroppen, lite yr och fruktansvärt trött.

 

 

Jag var uppe i morse för att äta lite och ta värktablett. Messade arbetskamraten att jag är hemma. Åt och gick sen och lade mig. Somnade och sov djupt, vilket inte hänt mycket på sistone.

 

 

Är nu uppe, men orkar inget. Jag känner mig helt orkeslös.Jag har iallafall orkat ringa handläggaren, men hon var på tjänsteresa idag. Så jag vet inte om hon ringt företagshälsovården. Jag tror tyvärr inte att hon gjort det. Jag skulle själv behöva ringa ett privatställe i sta'n, men jag orkar inte. Bara tanken på att ringa, berätta allt igen och bedjande få en tid är mer än vad jag orkar idag. :( 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards