Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Patricia - 23 oktober 2007 08:36

Jag är fortfarande lite chockad.

Någon gillar mina kort så mycket att jag fått en beställning. Ett födelsedagskort till en 30-åring och 7-8 st julkort.

 

 

För mig är detta jättestort! 

Dels för att jag blir mer "känd" ute genom att mina kort sprids.

Men även att det finns folk som verkligen tycker om det jag pysslar ihop. Det känns så overkligt. 

Nu är det inte så att jag aldrig får komplimanger för mina kort, för det får jag. Men det är ett stort steg från att någon säger att ett kort är fint till att vilja ge liknande kort till andra. :)

 

 

Så jag är jätteglad. Nu ska jag bara orka pyssla ihop korten också. Ett då och ett då får det bli. :) Jag fick väldigt fria tyglar, vilket både är bra men även väldigt fritt vilket gör att jag måste bestämma mig.

Men det kommer att bli bra. 

Ovido - Quiz & Flashcards