Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Patricia - 15 oktober 2007 14:26

Två timmar kvar tills jag slutar idag och ska bort och bli lite ompysslad.



Biljetterna till imorgon är uthämtade. Det är skönt att det är gjort.

Det strular mycket på jobbet idag känns det som.

En rapport som är hyfsat omfattande tänkte jag göra i ett annat program än det vanliga jag använder, men dit hade jag inte behörighet. Efter fikat ska jag logga ur och in igen coh se om jag får igång det då. Gör jag inte det ska min dator ominstalleras inatt. *suckar*


Men nu är det fika  :)

Av Patricia - 15 oktober 2007 10:25

Även om jag är trött känner jag mig piggare idag. Förkylningen känns lite bättre och jag hoppas innerligt att det håller sig så också.



Jag känner mig söt idag. Har klätt mig fint, sminkat mig och satt upp håret. Jag känner mig attraktiv idag och det gör jag inte så jätteofta längre tyvärr. Så det gäller att verkligen njuta av det de dagar jag känner så. Då känner jag mig starkare och gladare. Jag känner mig flirtigare och jag skrattar mycket mer de dagarna.



I eftermiddag ska jag gå och få manikyr. Det var redan fem veckor sen jag var där och de är inte så fina längre så det är verkligen dags att fixa det idag. Så det ska bli skönt. Jag älskar verkligen att ha fina naglar och har fortfarande inte bitit på dem eller så. Jag tar mer och bättre hand om mina händer.



Idag ska jag och arb.kamraten M hämta ut tågbiljetter till imorgon. Då bär det av mot Stockholm på möte. Det ska bli skoj, men nervöst. Men jag blir ju nervös för minsta lilla sak idag känns det som. Jag vet att det kommer att gå bra. M är ju med. Det hade varit betydligt värre att åka själv.

Det blir nog bra. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards