Direktlänk till inlägg 25 februari 2007

Vad händer med min kropp?

Av Patricia - 25 februari 2007 12:09

Jag undrar verkligen vad det är med min kropp.Jag känner inte igen allt vad som händer. Det är jättemärkligt.Då jag varit orolig för att min urin varit väldigt annorlunda tog jag imorse ett blodsockertest. Var faktiskt lite orolig innan den visade resultatet, 5,2, vilket är bra. Så då var jag ju iallafall lite lugnare.Jag har fått konstiga flytningar. Jag har fått jättekonstiga drömmar som jag dessutom kommer ihåg mer än vanligt. Stressande drömmar.Mitt tålamod är på superlåg nivå.Jag är hur fumlig som helst, helt allmänt. Tappar ofta saker, fumlar runt med saker. Stöter mer till saker.Mitt humor är hur ojämnt som helst. Något jag ser fram emot ena stunden har jag verkligen inte alls lust till nästa stund. Jag kan gå från jätteglad till superarg till hejdlöst ledsen.Jag är trött nästan hela tiden. Sover mer. Känner mig ändå inte utvilad när jag vaknar.Är detta bara jättegigantisk PMS (som i så fall är det värsta jag varit med om) eller är det en depression jag har?Jobbigt är det iallafall.

 
 
anna

anna

25 februari 2007 13:00

Låter som du är på smällen.

http://annakristina1.webblogg.se

 
Ingen bild

FF

25 februari 2007 13:29

Jo, det hade jag också trott om jag inte visste att äggledaren är igenkorkad så att det inte kan hända naturlig väg.
Det är lite därför jag är lite orolig på varför min kropp då beter sig så här.

 
marie

marie

26 februari 2007 11:42

Dricker du tillräckligt med vatten? Det kan var en dold urinvägsinfektion. Det finns stickor för det med! Grumlig urin, flytningar och förvirring. Ta och testa dig!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

FF

26 februari 2007 11:57

Jag tycker att jag dricker tillräckligt. Men det är nog säkrast att kolla upp det. Jag hoppas innerligt inte att det är det dock.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 november 2008 09:34

Här hittar ni mig. Trodde jag skulle kunna sluta skriva om barnlöshet. Så naiv jag var då. Vardagen skriver jag också om....

Av Patricia - 17 augusti 2008 10:31

Nu har jag startat en ny blogg. Även maken är ditlagd så vi kommer båda två att skriva i den.     Då våra namn står där kommer vi att lösenordsskydda vissa inlägg (iallafall jag), så vill du ha tillgång till lösenord får du lämna en kommentar till d...

Av Patricia - 14 augusti 2008 20:54

I söndags fick några av våra kompisar en liten bebis. Dessutom en flicka. När jag fick reda på detta i måndags morse genom att sätta på mobilen och läsa sms fick jga reda på det och det blev för mycket. Ångesten kom som på beställning. Jag var ledsen...

Av Patricia - 15 juli 2008 16:12

Jag vet inte hur jag vill ha det med mitt bloggande. Denna blogg har känts som min ventil för barnlöshet.  Men jag har så mycket mer att erbjuda.     Så just nu skriver jag och lägger in bilder på min pysselblogg istället. Dels för att den känns posi...

Av Patricia - 8 juli 2008 23:20

Ikväll var Mysan ute på långtur. Hon var verkligen ute i flera timmar, trots att det var väldigt blött ute och hon egentligen inte tycker om sådant väder.     Jag och K har nog varit ute i totalt 1½ timme och letat och kallat på henne. Till sist vid ...

Ovido - Quiz & Flashcards