Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Patricia - 21 februari 2007 21:33

Sitter med maken och försöker strukturera upp min hemsida där jag tänkt sälja lite pyssel. Det ska bli spännande att se vad det blir av det. :)

Av Patricia - 21 februari 2007 20:51

Eftersom man inte kan ha olika kategorier eller samtalsämnen på den här bloggen, har jag valt att göra små bilder istället när jag tjatar om olika saker. De två jag gjort nu ikväll är en jobb- och en IVF-bild. Jag blev ganska nöjd med dem. Så när det är uppdatering,tankar eller reflektioner kring dessa ämnen.

Av Patricia - 21 februari 2007 20:22

Nu har Pluttan krupit upp i makens famn, alltså inte nere i knät, och ligger där så förnöjt. Eller rättare sagt, hon ligger längs hans högra arm. Både jag och maken är glatt överraskade över hennes stora behov av närhet. :)

Av Patricia - 21 februari 2007 18:06

Igår fick jag vykort av en av kollegorna från jobbet. Skrev på jobbmailen till henne lite hur det är med mig och vad jag gör på dagarna.Två från arbetslaget hade också mailat mig. Jag har svarat den ena än så länge. Har färglagt några bilder jag stämplat, men nu fryser händerna så mycket att jag inte klarar det längre.Maken är på väg hem.Det blir resterna av gårdagens middag till middag idag.

Av Patricia - 21 februari 2007 16:28

En av våra bästa vänner har äntligen fått jobb. Dock i Stockholm, men jag är jätteglad för hans skull.Jag hoppas jag också får ett snart. Gärna ett fast jobb.

Av Patricia - 21 februari 2007 15:13

Kvinnan jag träffade förra veckan från ett bemanningsföretag hörde av sig. Hon undrade hur jag hade upplevt intervjun i måndags och om jag fortfarande var intresserad. Jag svarade att det kändes bra och att jag hoppades att hon som intervjuade mig kände likadant. Jag tillade också att jag fortfarande var intresserad. Hon tyckte detta lät jättebra, skulle höra av sig till företaget men ville veta hur jag kände innan hon pratade med kvinnan där. Så vi kom överens om att hon snart ska höra av sig så fort hon vet mer och att hon hoppades att det var snart.Det närmar sig.

Av Patricia - 21 februari 2007 15:08

Inbjudningarna är torra och scannade. Ska bara fixa till bilderna lite. Skyltarna är målade så när som på rastext på en av hästarna. Det får vänta till den andra texten är målad.Medan jag pysslar har jag en film igång på datorn som lite sällskap. I förmiddags var det Maid in Manhattan med bl a Jennifer Lopez. Filmen som är igång nu är Mona Lisas leende med bl Julia Roberts och Kirsten Dunst. Jag har inte sett sistnämnda förr. Den är ganska bra hittills. :)Hmmmm...man kanske skulle sätta igång och göra lite påskkort? Det kanske finns någon som vill köpa sen. Vem vet.

Av Patricia - 21 februari 2007 14:07

I somras lovade jag grannparen att jag skulle måla skyltar till deras hästar. Än så länge är en av fyra skyltar klara. Men nu tänkte jag verkligen ta itu med det och se till att de får sina skyltar när de kommer hit på middag.Sen ska jag se till att få på tomteskägget idag till mammas tomte så den också blir klar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards