Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Patricia - 7 februari 2007 11:10

Idag kom jag upp kl 9. Jag väckte mamma och vi åt frukost. Nu har jag bäddat alla sängar och hjälpt till lite att plocka undan. Jag har klätt mig i kjol och min nya tunika som jag fik igår, samt lekt med mammas smink (jag tog inte med mig mitt då det tar plats i väskan). Jag är redo för sta'n.Vädret är inte så roligt idag. Det är mulet och solen orkar inte ta sig igenom molnen. Det är någon plusgrad. Jag hoppas det är uppehåll idag när vi ska ut. Det hade varit smidigt.Maken har jag pratat med i telefon idag. Det var mysigt att höra hans röst. Jag saknar honom och katterna jättemycket och jag vet att de saknar mig med.Jag hoppas dagen blir produktiv. :)

Av Patricia - 7 februari 2007 00:25

Ikväll har det varit lugnt i föräldrahemmet. Jag har tittat på säsongens första avsnitt av Gilmore Girls samt sista säsongsavsnittet av Grey's anatomy.Är jag den enda som i stort sett varje avsnitt fäller minst en tår p g a den serien? Eller är jag bara allmänt blödig?Nu är det uppehåll till den 14:e mars om jag nu hörde rätt. Då ska de börja med en ny säsong på onsdagkvällar, vilket jag gärna välkomnar. Gilmore och Desperate Housewives på tisdagar och Grey's på onsdagar. :) Nice.Mamma var supergullig och gjorde kvällsmat till mig ikväll. Och vilka lyxmackor man får dessutom här. :) Jag är en bortskämd liten unge.På tal om det fick jag en mönstrad, tunn tunika som satt jättebra på mig. :) Imorgon ska vi till stan och leta inspiration till hobby samt äta på sushirestaurang. Gissa hur lycklig jag är på en skala. :) Jag som längtat så efter sushi. :)När jag bloggat klart blir det läggdags. Läsa lite och ev lösa ett korsord. :)Natti natti.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards