Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Patricia - 14 maj 2007 19:48

I eftermiddag har jag varit och skrivit på papper. NU är jag anställd av ett rekryteringsföretag, men är ju uthyrd till ett annat företag.

 

 

Det lät som att jag har goda chanser att få fast anställning efter denna visstidsanställningen som löper t o m nyår.

Vi hade jättetrevligt och jag fick en mugg med lite tillbehör samt en klocka, vilket verkligen var överraskande. :) 

 

 

Var ganska öm i magen efteråt då jag inte suttit särskilt bra när vi skrev på papperna och gick igenom lite häften. Gick i lugn takt bort till makens kontor. Folk gratulerade mig där att jag hade jobb. Gick efter ett tag ner till en pysselbutik där jag köpte två färger som jag ska prova. Den ena var både jag och affärsinnehavaren osäker på, så jag fick 20% rabatt. Jag lovade att göra något kort som hon kan ha i butiken som visar hur färgen ter sig på papper. :) Så det kändes kul. Jag hoppas på att få in en liten skaparfot där. :)

 

 

Efter det besöket slutade maken coh vi postade en hög med sjukreselappar. Sen åkte vi och handlade. Det tog ganska lång tid idag. Inte för att  det var mycket folk, för det var det inte. Men min fart är verkligen inte hög nu. Det gjorde ont i magen p g a gaser, så därför gick det ta tid. 

 

 

Men nu är vi hemma. Allt är uppackat och maken lagar mat. Min älskling.

Och hunnit prata med Skrutt*n har han också gjort. Han är övertygad att vi tillsammans är oslagbara. :)

 

 

Ikväll blir en tidig kväll. Det ska bli skönt. :) Måste ju vara pigg imorgon bitti. 

Av Patricia - 14 maj 2007 10:29

Nätterna är inte roliga. Jag drömmer konstiga drömmar, vänder mig av och an.

Jag går på toa en gång per natt (än så länge). Inatt var jag dessutom så varm att jag var tvungen att öppna fönstret.

 

 

Det är som om jag inte får någon ro på nätterna. Jag vaknar med jämna mellanrum. Och sen måste jag vakna 35 minuter innan utsatt tid för att ta morgonproggisen. Så det är inte konstigt att jag är så trött.

 

 

Igårkväll när jag lade mig märkte jag att brösten var mer ömma, för att inte tala om morse.Nu känns det lite lite bättre.

Är jättehungrig när jag vaknar på morgonen, men får max i mig 1 ½ smörgås. Inget illamående än. 

Inatt kände jag att det spände längst ner i magen. Jag har för mig att det är ett bra tecken. Kommer dock inte ihåg varför.

 

 

Nu har jag ätit den andra halvan av min macka. Ska dricka lite och sen ska jag lägga mig och vila lite. Har varit iväg och lämnat maken på jobbet.

 

 

Vädret är jättetråkigt och har varit det sen i fredags (minst). Det är grått och spöregnar emellanåt. Man blir inte precis piggare.

Nä, lite vila nu. :) 

Ovido - Quiz & Flashcards