Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Patricia - 22 maj 2007 18:52

Ibland blir jag så himla vansinnig.

Jag har nu suttit en bra stund och slitit med ett kuvert som blev jättefint till bröllopskortet, för att sen upptäcka att kortet inte går i. Och jag kan inte göra det mindre heller. Vad f-n gör jag nu?

 

 

Jag får fundera ett tag. Under tiden får jag göra födelsedagskort till makens moster och svågern. Sen får jag inte glömma ett mors dag kort till svärmor. 

Av Patricia - 22 maj 2007 11:50

Börjar faktiskt bli lite orolig. Känner mig inte alls gravid. Det känns jättekonstigt. Men heller inte det minsta lilla menstecken alls heller, vilket ger mig hopp.



Maken ska till apoteket senare idag för att köpa ett test.



Sov ganska bra inatt. Somnade som en stock vid 22-tiden. Sov till 01.35 då jag var uppe på toa. Somnade om hyfsat bra igen faktiskt.

Var jättetrött imorse. Vaknade 05.32 och tänkte att det var lika bra att ta en proggis då, men somnade om lika fort igen. Vaknade igen 05.53 och tog den. Låg sen och försökte slumra samtidigt som hankatten var rastlös och gjorde sitt bästa för att få upp oss. Förb... katt!



Det går fortfarande väldigt bra att äta frukost. Fil har jag nu slutat med, vilket jag tycker är lite synd, men magen mår inte så bra av det tyvärr. Juice är det enda jag dricker på morgonen och går fint om jag äter en macka innan första klunken.



Dock är jag trött på morgonen så maken kör mig till jobbet för att sen parkera i sitt parkeringshus. Men det är bara skönt med en promenad på eftermiddagen. Så det går bra.



Humörsvängingarna finns där, men yttrar sig mest mot maken, vilket kanske är tur. Det är lugnt med det på jobbet. Jag känner att jag inte orkar så mycket på jobbet och behöver små pauser då och då. Men det borde ju alla ta, så jag har inte dåligt samvete.



Jag får se hur länge jag orkar jobba idag. Har en del kort att fixa med hemma nämligen. Bröllopskortet är inte inskannat än och ett kuvert måste fixas till det. Sen är det två födelsedagskort som måste göras det sista på också. Grannen fyller på söndag och makens moster på måndag. Men det ska jag nog lyckas fixa till.



Snart är det lunch. Tur det.

Ovido - Quiz & Flashcards