Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Patricia - 25 maj 2007 22:08

Har varit ute en liten promenad ikväll med grannarna. Det var trevligt. De gick och piskade varandra med grenar, för att sen övergå att piska mig. :) Knäppa, men gulliga grannar.

 

 

Det var ganska fuktigt ute och tyvärr väldigt mycket mygg. Usch. Har nog blivit stucken.

 

 

Det var himla skönt att få komma ut, även om det var en kort runda. Jag känner mig ännu tröttare nu, vilket är bra. Då hoppas jag kunna sova riktigt gott inatt.

 

 

Provade förresten festkläderna jag hade på mig på grannarnas bröllop på nyårsafton innan ikväll. Tack o lov får jag fortfarande på mig kjolen. Korsetten är nog inga problem. Så det lugnade mig avsevärt. Så jag kan vara riktigt fin imorgon. :)  Nu hoppas jag bara att vädret blir fint imorgon.

Av Patricia - 25 maj 2007 20:10

Vill ha en liten kalender här på bloggen som visar var i graviditeten jag är, men jag tror inte jag kan ha en sådan här. Det är nog första gången jag känner att jag vill byta bloggställe.




Är jag knäpp? Ja kanske lite, men jag har längtat efter att få ha en sådan kalender så mycket!

Av Patricia - 25 maj 2007 16:07

Nu är det bara 18 min kvar tills helg. :) Jag är sååååååå trött nu. Och folk går nu en efter en.



Har varit duktig och tidrapporterat så det är gjort. Skönt. Det är så lätt att glömma sen nämligen. Iallafall för mig som inte är van vid att tidrapportera.

Och lön vill man ju ha. :)



Av Patricia - 25 maj 2007 13:56

Maken fick precis ett meddelande från kompisen där de söker folk.



Tydligen tyckte chefen där att jag var jätteintressant. Så han ska ringa mig nästa vecka för att boka tid för en intervju.

Det känns helt underbart. Tänk om jag hade fått fast anställning nu. Men de vill säkert ha provanställning, men det är ju ändå bättre känns det som. Eller?



Underbart är det iallafall.

Det känns som att allt går lite för bra nu. Blir lite nojjig att något ska gå fel nu, och det får det verkligen inte.

Av Patricia - 25 maj 2007 10:39

Äntligen fredag!



Snart är det lunchdags. Det blir kinamat med maken. :)



Skit! Kom på att vi glömde önskelistan till brudparet. :(

Ovido - Quiz & Flashcards