Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Patricia - 4 juni 2007 22:12

Efter jobbet åkte jag och hämtade upp maken för att åka och handla mat.

Som belöning efter dagens besked om en liten prick i magen köpte jag min första graviditetstidning sen min första graviditet vintern 2003. Det kändes pirrigt. Jag kan inte låta bli att tänka att tänk om det går fel bara för att jag köpt tidningen. Samtidigt säger ju naturligtvis förståndet till att det inte kan påverka alls. Men många knäppa tankar har man, iallafall jag.

 

 

Jag har inte öppnat den än. Ska göra det när vi går och lägger oss strax. Det ska bli mysigt att bläddra och läsa. 

Av Patricia - 4 juni 2007 12:43

Tack för alla uppmuntrande kommentarer. :)


kram på er!

Av Patricia - 4 juni 2007 10:42

Korta drag:


Något litet hittade dem på ett bra ställe i livmodern.

Dock var det för tidigt att se om det var skrutt, men de tror det iallafall.

Nästa VUL är om två veckor 18/6. Hoppas de kan se något då.



Men risk för utomkvedes finns inte denna gång. :)

Av Patricia - 4 juni 2007 10:41

Bajbi. De spelar vår låt på radion.

Har lite svårt att hålla tillbaka tårarna.



För de som undrar är det "krama mig" med Björn Skifs.



ILU bajbi.

Ovido - Quiz & Flashcards