Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Patricia - 16 juni 2007 15:54

Än en gång har kärleken, eller kåtheten, inga gränser.

Kunde inte låta bli att fnissa när jag läste artikeln.

Men söta var de, både de små och de "stora". :) 

Av Patricia - 16 juni 2007 15:35

Ibland är jag riktigt korkad!

Och jag kan erkänna det. :)

 

 

Varför gå och må illa i onödan kan man undra?

För att det är kul? Nej.

För att då slipper jag göra något? Nej.

 

 

Som jag säkert skrivit innan köpte maken akupressurband i våras. De har legat i min lilla ryggsäck (som behöver tvättas). Men där gör de ingen nytta.

 

 

När jag satt här i pysselrummet kom jag på innan att jag faktiskt har dem och att jag inte har något att förlora på att ta på dem. 

 

 

Så nu sitter de på och jag mår mycket bättre. Jag är fortfarande trött, men klarar ändå av betydligt mer och känner mig mer uppåt. De hjälper verkligen, iallafall mig vilket är huvudsaken.

 

 

Så jag får väl leva med dessa på mig nu. Det är jättebra att de är tvättbara. :) 

Av Patricia - 16 juni 2007 13:47

Frukosten gick bra att få ner. Inga problem. Åt en ciabatta.

Men efter det har jag mer och mer börjat må illa och har nu i 1 ½ timme smuttat på coca cola.

 

 

Det som är så trist är att jag inte orkar eller vågar göra något när jag mår så illa. Det är som om jag blir handlingsförlamad.

 

 

Ska fylla på mitt glas med mer dryck och gå upp till pysselrummet för att försöka färglägga lite stämplar till korten jag ska göra. Det borde jag klara av.

Under tiden ska maken tömma gästrummet. Jag har ju nära till toaletten iallafall. ;) 

Av Patricia - 16 juni 2007 11:15

Inatt har jag delat min säng med pluttan. Hon har legat hos mig heeeela natten och nära mig. Jag har inte fått mycket täcke. Tur att det inte behövdes så mycket heller.

 

 

Vid 03.30 var det dags för det nattliga toabesöket. Var lite orolig att jag inte skulle somna sen igen, men det tog "bara" ca 35 minuter.

 

 

Vid 07.30 vaknade jag igen och funderade på om jag skulle stiga upp, men ville inte och lyckades faktiskt att somna om igen. Och sen vaknade jag inte igen förrän lite innan 11, då jag väckte maken.

 

 

Jag är jätteglad att jag kunnat sova så mycket och "i sträck", för då kanske jag inte behöver en tupplur förrän senare i eftermiddag och detta innebär att jag kanske kan få något gjort idag, om nu illamåendet och yrseln kan hålla sig i styr vill säga.

 

 

Strax blir det frukost. Jag har hjälpt till lite, vilket också känns bra. 

Jag är hungrig. :) 

Ovido - Quiz & Flashcards