Alla inlägg den 11 juni 2007

Fuk

Av Patricia - 11 juni 2007 07:11

Idag stannar jag hemma från jobbet.

 

 

* Jag har sovit jättedåligt

* Nyser ofta och rejält

* Känner mig småfebrig

* Pollenallergin är i sitt esse nu så jag även måste ta ögondroppar och full dos nässpray 

* Förkylning dessutom

 

 

Jag har noll ork! Verkligen noll ork. Så jag sjukanmälde mig även om det tog emot. Men jag har ju inte bara mig själv att tänka på längre. Skrutt ska också må bra ju, och då kändes det som att det var lika bra att stanna hemma idag, vila mycket och försöka orka jobba imorgon istället.

Jag sms:ade kollegan på jobbet och skrev vad det är för fel på mig samt att att jag ska ringa henne i förmiddag.

 

 

Jag avskyr verkligen att må så här. Nysningarna är betydligt kraftigare än när man bara är förkyld och jag får fruktansvärt ont i hals och mun när jag nyser ca 7 nysningar (kraftigare och kraftigare för varje) med jämna mellanrum. Har t o m bititi mig i tungan några tillfällen. :(

 

 

Fy f-n för gräspollen! 

Ovido - Quiz & Flashcards