Alla inlägg under april 2007

Av Patricia - 4 april 2007 10:18

Att ha menstruationsliknande blödning är en av de vanliga biverkningarna, så jag behöver nog inte vara orolig. Jag sprayar ju som jag ska så jag försöker släppa det nu.Hmmmm...borde väl äta något, fastän jag inte är sugen på något. Dricka ska jag iallafall vara duktig med idag!

Av Patricia - 4 april 2007 09:31

Har mensvärk som dessutom går bak i ryggen!Magen är rejält uppblåst och jag är svullen. Det märktes även på vågen. :(Jag har inget minne av att jag kände så förra gången jag sprayade. Tack o lov har jag inte börjat blöda, men det känns så motsägelsefullt att ha ont så här när tanken är att jag ska vara i klimakteriet. Jag fattar inte.Det här var inte riktigt vad jag hade tänkt mig idag. Jag har inte tid med det här idag. *suckar*

Av Patricia - 3 april 2007 22:27

My life sucks right now!Började ju naturligtvis tjuta p g a mailet om bebisen. Imorgon är det egentligen möhippeträff, men jag vill inte gå då det verkar som att många ska ta med sina barn dit. Jag fixar inte det. Så jag har mailat att vi är upptagna.Tack o lov har brudparet bett de med barn att inte ha med dem på bröllopet och middagen, vilket känns skönt för mig. Det lär räcka att höra om de små.Det känns så orättvist. Så fruktansvärt jävla orättvist att vi som har ett bra äktenskap, har hållit ihop i snart tio år, som nog skulle bli bra föräldrar har ett helvete, medan andra har så himla lätt. Jag säger inte att vi är mer värda ett barn än någon annan, för det är vi inte. Det känns bara så jävla pissigt just nu. :(

Av Patricia - 3 april 2007 21:57

Har fått lite molande värk i magen som går bak i ryggen. Precis som när jag ska ha mens. Men varför ska jag behöva känna det nu? Det är väl inte rättvist?!Måtte det gå över.Har dessutom huvudvärk p g a vätskebrist.Fick reda på via ett mail att vår vigselpräst blev mamma för två veckor sen. Vi hade inte en aning om att hon ens hade ett förhållande, men tydligen är det så pass seriöst. Denna kvinna är en av världens märkligaste när det kommer till förhållanden. Måtte detta hålla nu bara.Altanbordet är äntligen inburet.Funderar på att gå och lägga mig och hoppas så sova en drömlös natt och vakna glad, pigg och kry imorgon.

Av Patricia - 3 april 2007 18:59

Intervjun kändes bra idag. Det var två stycken som skulle intervjua mig, men det var endast en av dem som ställde frågor och som verkade intresserad.Jag fick även en rundtur runt huset och det hela tog 25 minuter. Jag kände att jag gjorde mitt bästa. Så nu får vi se.Jag fick reda på att ett 50-tal personer sökt tjänsten. 37 av dem gick vidare för en förstaintervju och nu var vi fem totalt som gick till slutintervju. Jag var tydligen sist ut. Så att vara bland de sista fem av över 50 känns jättebra, även om jag inte skulle få tjänsten.När jag och maken sen var på väg till parkeringshuset träffade vi på kvinnan som intervjuat mig idag och vi stannade och pratade lite. Det kändes trevligt att prata lite allmänt där och det kändes som en fördel att hon träffat maken och att hon faktiskt stannade och inte bara gick förbi. :)Hon hoppades kunna komma med ett svar denna veckan. Så nu hoppas vi!!!!!!!

Av Patricia - 3 april 2007 11:25

Idag ska jag på intervju, som jag tjatat om så mycket.Inget med det. Men det som är lite jobbigt är att mitt i intervjun kommer min mobil att börja pipa ohc jag måste ta spray.* Ska jag säga till när vi börjar att jag måste ursäkta mig i 15 sekunder kl 14? - känns som det bästa alternativet* Ska jag ursäkta mig när mobilen ringer kl 14 för att gå u och spraya? - kan anses vara oförskämt.* Ska jag ursäkta mig, ta fram sprayen och bara spraya mitt framför henne? - inte så dramatiskt men inte så fint heller.Eller har du något annat och bättre förslag.Hjälp mig med mitt I-landsproblem.Hur ska jag göra?

Av Patricia - 3 april 2007 11:23

Det kommer skurar emellanåt nu (och vårt altanbord står fortfarande ute på gräsmattan!:( ). Det blir ju inte roligare precis.Och minstingen har krupit in i tv-möbeln och kramas med digitalboxen bakom glasdörren. Nu somnade hon. :)

Av Patricia - 3 april 2007 10:48

Teet jag hade gjort (lösvikt) smakade inte gott i min mun idag. Så det var bara att slänga ut det och ta en påse Blue Fruit istället. Den KAN inte bli fel.Tack Alma för filen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards