Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Patricia - 1 februari 2008 22:28

Idag har jag läst lite. Inte så mycket som jag önskade för jag somnade istället. Låg i soffan och trynade en stund.

 

 

Och vilat har jag ju som sagt då gjort.

 

 

Pysslat lite har jag också gjort. Jag kunde inte låta bli, tog mikropauser och har hittills gjort två kort samt färglagt lite fler figurer. Imorgon får jag ta och fotografera korten och lägga upp. Medan jag pysslade lyssnade jag på musik i min mobil. Jag är sååå nöjd med den. Jättebra ljud är det tycker jag. Jag är glad att jag skaffade den. :)

 

 

Mindre duktig har jag varit med att ta foto på skåpen. Så det får vi ta imorgon. Oc jag har inte haft den bästa arbetsställningen när jag suttit och målat vid soffbordet för att kunna titta/lyssna på Let's dance.

 

 

Nu ska jag se vem som röstas ut. 

Av Patricia - 1 februari 2008 08:39

Idag är jag hemma.

Jag har fortfarande ont i nacken, rejält. Känner mig hängig annars. Rosslig i halsen med beläggning på stämbanden och var totalt täppt i näsan när jag vaknade.

 

 

Så idag blir det vila. Ta det lugnt. Läsa lite. Jag ska fotografera våra skåp eftersom maken vill sälja dem när de tagits ner.

Jag ska titta på en film och ligga i soffan. Dricka mycket ska jag göra. Jag tror jag lider av stor vätskebrist, vilket inte alls är bra. Så idag är det skärpning på den delen. Jag vill ju må bra! Och idag har jag möjlighet att bevisa det genom att vila, dricka och ta det lugnt. 



Igår kväll blåste det väldigt mycket. Det krängde och till slut funkade inte vår parabol. Men idag funkar det igen och nu är det lite lugnt. Men tyvärr ska det blåsa upp igen i helgen. :( 

Ovido - Quiz & Flashcards