Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Patricia - 10 februari 2008 22:25

Maken håller på att lägga upp dagens samt gamla bilder som jag haft på min dator innan på köksrenoveringssidan.

 

 

De har varit jätteduktiga och jag har bara varit i vägen. Jag har fått jättesöta hängslebyxor som jag kan kladda ner, vilket jag också gjort när jag skulle spackla. Mina axlar klarade inte riktigt av att spackla taket, så mycket hamnade på golvet. Så jag gav upp.

 

 

Istället har jag gjort tre kort idag. Ännu ett alla hjärtansdagkort som just nu ligger och torkar, ett födelsedagskort som också ligger och torkar sammt ett pensionskort, som ligger upplagd på pysselbloggen

 

 

Imorgon är det jobb för mig. Det passar mig bra. Jag gör nytta (jag vet att du tycker att jag gör nytta hemma också älskling, men jag känner det inte så), och får mindre ont i axlar och nacke där (om jag pausar).

 

 

Denna veckan är tanken att vi ska äta lättare luncher, d v s mackor och inte lagat mat. Och så ska jag äta mer frukt samt dricka mer vatten. Jag tror vi har en flaska mineralvatten kvar hemma. Den ska jag ta med mig till jobbet. 

Av Patricia - 10 februari 2008 10:47

Elektrikern E är här idag och drar nu rör till där uttagen ska sitta i det nya köket. Jag har försökt rita så gott jag kan där vi vill och ska ha belysning.

 

 

Maken och svärfar är på K-Rauta och ska köpa trä till en balk som ska sitta mitt i rummet. Detta så att de kan flytta den balk som finns nu, laga taket och fortsätta att göra vid taket.

 

 

Det var spännande att göra frukost idag. Kaffekokare och kaffekvarn står på köksbordet. Diska i tvättstället i badrummet. Men det går, iallafall i en vecka.

 

 

Jag har inte mycket att göra, och det kliar i fingrarna, så jag tror att jag ska sätta mig och pyssla lite faktiskt.  

Av Patricia - 10 februari 2008 10:44

Nu har maken gjort en liten sida där man kan se utvecklingen på vår köksrenovering. Jag kom dock på inatt att jag har en del foton som ska läggas in. Så det ska jag be honom göra ikväll.

 

 

Tanken är att vi ska ta foto undan för undan och sen lägga upp dem på kvällen/natten.

 

 

Sidan med fotona hittar du här. Jag kommer även att lägga upp länken bland mina andra länkar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards