Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Patricia - 12 februari 2008 17:26

16.45 gav jag upp och åkte hem. Var så trött och varken jag eller G funkade längre. Så medan jag packade ihop satte han en låååång rad med ärenden till mig. Så jag vet vad jag har att göra imorgon när jag kommer till jobbet. På min lista har jag hunnit 10 punkter idag så nu är jag på 170 av 229. Jag kommer aldrig att bli  färdig. Men nu är vi ju underbemannade resten av veckan och då gäller det att prioritera.

 

 

Elektrikerna är här och fixa med elen. Vi får se om vi orkar göra något sen när de är klara. Det beror lite på när de är klara också.  Så middag är lite knivigt idag. Det får nog bli pizza/kebab idag tror jag. Vi kan inte laga någon mat alls som det är nu.

 

 

Men först ska jag upp och fixa till lite kuvert till lite kort som jag gjort. 

Av Patricia - 12 februari 2008 13:19

Idag när vi ätit lunch gick jag och G ut. Vi gick till två pysselaffärer. Jag skulle kolla om Panduroåterförsäljaren hade en serie stämplar jag är intresserad av. Men de hade ett väldigt begränsat urval där. G såg lite rädd ut och tog något och frågade om jag hade det där. Ja, svarade jag och log. Jag tror han tog 5 olika saker och till sist behövde jag bara titta på honom och le så förstod han. Han tror nu att jag har hela Panduo hemma hos mig. :)



Eftersom de inte hade vad jag ville ha, gick vi till den andra affären som ligger centralt. Men de hade inget speciellt heller. Dock hittade vi lite söta saker, men inte tillräckligt. Så jag kom tillbaka till jobbet utan att ha handlat något. G var imponerad och faktiskt jag också. :)



Men det kommer nog att bli en liten beställning från Panduro senare. ;)

Vi hade iallafall jättetrevligt när vi var ute.

Av Patricia - 12 februari 2008 11:03

Ett av systemen vi jobbar mycket i var tvungen att stängas ner. Och därmed kan jag varken göra ärenden eller min lista. Jag är alldeles för beroende av den och är nu därmed handlingsförlamad.



Så istället surfar jag runt och kollar lite. Det är kul en liten liten stund, men inte i längden. Men det är inte mycket att göra åt. Det är bara att gilla läget.



Om 25 min är det lunch. Förhoppningsvis får jag med mig G ut. Jag ska till de som är återförsäljare av Panduro i stan.

Av Patricia - 12 februari 2008 07:54

Maken var så duktig igår kväll som uppdaterade bilderna på köksrenoveringssidan. Detta trots att han var jättetrött.

Bra jobbat älskling!



Själv gick jag och lade mig närmre 23.30, jättetrött. Jag låg och läste max 5 sidor innan jag slocknade. Jag sov när maken gick och lade sig.



Å andra sidan låg han och sov idag när jag steg upp. Hittade kläder ganska fort, klädde på mig och gick ner. Fixade frukost, gjorde vid mig och sade hej då till maken innan jag åkte till jobbet.



Nu sitter jag här igen. Har precis ätit frukost och dricker Ramlösa Blåbär idag. Den var överraskande god. Måste få i mig mer vatten. Märker att jag samlar vatten. Ringarna sitter lite tight, vilket inte är skönt och det gör de inte i normala fall. Så jag hoppas att det ger sig snart.



Men nu är det dags för lite arbete. :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards