Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Patricia - 23 februari 2008 16:52

Kunde ju inte låta bli att ändra lite här mer.

Vi går ju mot ljusare tider ute så varför inte försöka göra det även här. :)

 

 

NU ska jag sätta min dator och sidan, flytta makens dator från hans knä, ta hans hand och tillsammans vandra ut i köket.

 

 

Himmel vad vi är hopplösa! 

Av Patricia - 23 februari 2008 16:42

Vi har inte kommit ut i köket än. Vi är helt hopplösa.

Istället har jag fixat en slide till min pysselsida samt ändrat utseendet ganska mycket på den. Är mer nöjd nu tror jag. Men vilket mecklande det är med att ändra så den blir personlig. *suckar*

 

 

Vi kanske borde ut i köket nu? Så att det händer någonting där eftersom det inte gjorts någon sen i onsdags. :( 

Av Patricia - 23 februari 2008 14:20

Maken har varit i kontakt med en snickare som ska fixa våra bänkskivor. Han ska såga dem i rätt längder och fixa så att vi kan sätta beslag under till skarvarna så att det inte blir glipor som det var i det förra köket.

 

 

På måndag ska vi lämna in dem. Jag hoppas vi får in skivorna i bilen. Arbetet kommer att ta ca en dag och snickaren ska försöka hinna denna veckan senast till tors eller fre. Och det är ju bra eftersom tanken är att vi ska ha mmiddagsgäster på lördag.

 

 

Så nu är det bra om vi blir klara med allt annat till dess så att det bara är sågning och montering av diskho, fastsättande av bänkskiva och kakling. Bara och bara. Vi får väl se hur lång tid det tar. 

 

 

Maken  var fantastiskt duktig i torsdags kväll och fick in allt bråte i garaget där gamla bilen egentligen ska stå. Detta eftersom det blåste storm igår och spöregnade. Så trädgården ser lite bättre nu.

 

 

Men vi får väl ta och titta på min jättelista över det som återstår att göra för att vi ska ha ett färdigt, fint kök. *suckar* 

Av Patricia - 23 februari 2008 14:17

Jag bara sover känns det som. Jag orkar ingenting. Bara sova.

Har visserligen läst nästan 200 sidor idag, but that's it.

Och hankatten är så söt. Både igår och idag kommer han och lägger sig hos mig om det inte går att ligga på mig. Och visst får han det lille pälsklingen. Att känna hans värme är så mysigt. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards