Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Patricia - 3 februari 2008 22:31

Ikväll blev det pysslat eftersom kompisen inte svarade vare sig hemma eller på mobilen.

 

Resultatet av mitt pyssel kan du se här. Jag har faktiskt gjort ytterligare ett kort, men eftersom det antagligen blir till maken får det väntas med att läggas ut. Lite överraskning måste det ju bli. :)

 

 

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Maken ligger och tittar på "den siste scouten" (eller vad den nu heter) med Bruce Willis.

 

 

Läste lite bloggar jag följt ett tag. Flera som nu fått sina efterlängtade barn. Vi skulle också haft nu. Höll på att deppa ner mig och bli ledsen, men ryckte upp mig. Vi har det bra. Men känns i hjärtat gör det.

 

Natti 

Av Patricia - 3 februari 2008 17:01

Ett bad har det blivit. Nästan en timme låg jag och läste. Nu har jag bara drygt 100 sidor kvar i boken. Bra är den.

 

 

Nu sitter jag och pysslar igen. Maken har åkt iväg för att gratulera en vän som fyller år idag.

Jag väntar på ett samtal från en kompis. Tanken är att vi ska hitta på något idag. Men frågan är om personen backar igen precis som förra gången vi planerat. Därför passar jag på att pyssla lite.

 

 

Ute blåser det väldigt mycket. Men inne är det skönt. 

Jag får nog ta och äta en macka snart tror jag. Har inte ätit sen "frukosten". 

Av Patricia - 3 februari 2008 11:23

Jag vaknade vid nio idag. Gick på toa och lade mig sen igen. Minstingen höll mig sällskap. Låg och läste en stund för att sen sätta mig i pysselrummet. Då vaknade hankatten och ville följa med in i pysselrummet, men det fick han inte. Detta för att hann inte får plats på pysselbordet just nu. Det blev världens liv utanför min dörr. Jag satte på musik på mobilen och började pyssla.

 

 

Ett tag senare kom maken. Hankatten hade lyckats väcka honom. Inte illa alls.

 

 

Nu har vi ätit frukost och jag ska snart ta ett bad har jag tänkt mig. Är stel idag, vilket säkert har med gårdagens arbete att göra. Så jag hoppas att badet hjälper lite. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards