Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Patricia - 20 februari 2008 23:53

Kolla in vad vi gjort ikväll i köket på renoveringssidan.

Lite skillnad, eller hur?! ;) 

Av Patricia - 20 februari 2008 21:44

Jag jobbar.

Jag renoverar kök.

Jag äter.

Jag sover.

Jag sover för lite.

 

 

På jobbet har jag äntligen blivit klar med min evighetslista.

Hemma jobbar vi lite varje kväll. Ikväll har vi t ex borrat i alla vitrindörrar och andra överskåpsdörrar samt hörnskåpsdörrarna nere. Vi har även satt fast handtagen. Jag funderar på att montera fast lite beslag i dörrarna när Grey's är slut, vilket det är strax. Få känna att det iallafall händer lite varje dag.

 

 

Jag har även haft samtal idag. Efter det åkte vi till en av våra grannpar som vi umgås med. Tjejen där fyllde år idag så idag blev vi bjudna på fika. Vi lyckades t o m bestämma två datum när vi ska umgås. Herregud. ;)

 

 

Imorgon är det jobb som vanligt och efter jobbet gäller utflykt till Bauhaus för att köpa  saker som drar ihop bänkskivorna. 

 

 

Men nu blir det lite mer kök. 

Ovido - Quiz & Flashcards