Direktlänk till inlägg 11 juli 2007

Jobbig natt igen

Av Patricia - 11 juli 2007 05:28

Efter att ha sovit ganska bra några nätter trodde jag att jag var inne på en ny bana och att min tur vänt. Men ack så fel jag hade.

 

 

Jag var övertygad om att allt jobb igår i trädgården skulle underlätta så att jag sov djupt och gott. Men nääääääää.

 

 

Somnade i hyfsad tid tyckte jag nog att jag gjorde. Mellan 00 och 00.30 somnade jag nog. Men har sen haft många konstiga drömmar, bl a en där jag fick kramp i höger skinka. Det gjorde vansinnigt ont och vaknade av att jag grät lite (grät i drömmen av att det gjorde så ont).

 

 

Den ena dumma drömmen har avlösts av en annan dum och jag har inte sovit bra alls.

04.40 vaknade jag av att jag behövde gå på toa.

 

 

När jag kom ut upptäckte jag att Pluttan gjort en fil pöl under dörren till toaletten (den står alltid öppen eftersom det finns en kattlåda därinne).

Så det var bara att torka upp och spraya med Felliway. Gick runt på de berömda platserna och sprayade där med.

Sen fick jag gå på toa. Nös ett antal gånger. Misstänker att det fortfarande är en hel del gräspollen och jag var ute hela dagen. Ögonen kliar en del också. Jag borde ta ögondroppar.

 

 

Väl tillbaka i sängen försökte jag somna om, men började drömma jobbiga drömmar. Så det var bara att stiga upp. *suckar*

Och här sitter jag nu. Det är verkligen inte vad jag behöver nu eftersom vi ska på läkarbesök idag och sen efter det ska vi iväg till kompisar som har två små barn. Jag vill ju gärna vara hyfsat pigg och glad. Och just nu är det nog lätt att gissa att jag inte är något av det.

Men det blir väl att bara bita ihop och hoppas att det kan bli en bra dag ändå. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 november 2008 09:34

Här hittar ni mig. Trodde jag skulle kunna sluta skriva om barnlöshet. Så naiv jag var då. Vardagen skriver jag också om....

Av Patricia - 17 augusti 2008 10:31

Nu har jag startat en ny blogg. Även maken är ditlagd så vi kommer båda två att skriva i den.     Då våra namn står där kommer vi att lösenordsskydda vissa inlägg (iallafall jag), så vill du ha tillgång till lösenord får du lämna en kommentar till d...

Av Patricia - 14 augusti 2008 20:54

I söndags fick några av våra kompisar en liten bebis. Dessutom en flicka. När jag fick reda på detta i måndags morse genom att sätta på mobilen och läsa sms fick jga reda på det och det blev för mycket. Ångesten kom som på beställning. Jag var ledsen...

Av Patricia - 15 juli 2008 16:12

Jag vet inte hur jag vill ha det med mitt bloggande. Denna blogg har känts som min ventil för barnlöshet.  Men jag har så mycket mer att erbjuda.     Så just nu skriver jag och lägger in bilder på min pysselblogg istället. Dels för att den känns posi...

Av Patricia - 8 juli 2008 23:20

Ikväll var Mysan ute på långtur. Hon var verkligen ute i flera timmar, trots att det var väldigt blött ute och hon egentligen inte tycker om sådant väder.     Jag och K har nog varit ute i totalt 1½ timme och letat och kallat på henne. Till sist vid ...

Ovido - Quiz & Flashcards