Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Patricia - 27 juli 2007 10:20

Innan på morgonen här på jobbet satt jag och åt min macka medan jag jobbade. Jag åt bara fil med havrepuffar imorse.

Jag satt och åt i lugn och ro. Kastade inte i mig mackan. Hade suttit en bra stund på stolen.



Plötsligt började jag må illa. Och naturligtvis började jag känna mig svimfärdig, precis som i onsdags. Så det var bara ner med huvudet mellan benen så gott det gick (har en hyfsat snäv och lång jeanskjol) och satt så en stund. Naturligtvis ringde min jobbtelefon då, men arb.kamraten L tog samtalet medan jag satt framåtlutad.



Efter ett tag kändes det bättre. Men varför händer detta? Jag tar ju mina järntabletter och båda gångerna har jag suttit ner. Det hade varit en annan sak om jag hastigt rest mig upp, men det har jag ju inte.



Jag har lovat mig själv och arb.kamraterna att kontakta sjukhuset om det händer en gång till (oavsett hur många dagar det går mellan idag och nästa gång). Det här är obehagligt. :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards