Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Patricia - 26 juli 2007 22:23

I eftermiddags följde en arb.kamrat med mig hem för att leka. :)

Vi skulle pyssla ihop ett kort till en annan arb.kamrat som slutar imorgon.

 

 

Vi hade jättetrevligt och jag lärde henne några olika tekniker och visade henne att det inte behövde vara så svårt. Vi bestämde tillsammans färgval, papper, stämpel osv. Först visade jag hur man gjorde de olika sakerna och sen provade hon.

 

 

Under tiden vi pysslade gjorde maken middag. Han är verkligen guld värd! :)

 

 

Här är resultatet av vad vi gjorde. Iallafall framsidan. :)

På kuvertet embossade vi en flicka med en blomma i handen. Enkelt men snyggt.

 

 

Nu blir det lite GH innan maken ska packa ihop det för att ta med det till jobbet imorgon.:)

Av Patricia - 26 juli 2007 09:54

Igår var en sämsta dagen på länge.

Maken glömde att ringa när han var framme hos kompisarna, vilket ledde till att jag fick ett rejält ångestanfall som tog en bra stund att lugna.



För att koncentrera mig på annat klippte jag vår gräsmatta. Det behövdes verkligen. Men det var jobbigt. Jag var helt slut efter anfallet och var inte helt skärpt märkte jag. Körförmågan var hyfsat taskig.



Maken kom hem 21.15 och bad så hemskt mycket om ursäkt för att han glömt att ringa mig innan. Vi försökte spela lite GH, men det gick kasst. Vi var båda alldeles för trötta och jag hade ont i ögonen av allt gråtande. Så det blev bara en liten stund.



Jag plockade undan inför pysslandet ikväll då en arb.kamrat ska med hem. Vi ska göra ett kort till en annan arb.kamrat som slutar imorgon för att börja jobba på akuten.



Ändå hade jag ganska svårt att komma till ro när jag skulle sova och har sovit oroligt inatt. Inte kul alls.

Är jättetrött idag, men känner mig lite gladare. :) Tur är ju det. Det jag oroar mig lite för är att mina ångestattacker är så mycket värre än tidigare. Jag tycker de är riktigt obehagliga. Igår kunde jag inte andas när det var som värst. Det kändes som om jag blev kvävd. Usch ja.



Nu ska jag jobba vidare.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards