Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Patricia - 17 juli 2007 22:05

Jag brukar inte bry mig om reklam, men när jag hör musiken till Bokus blir jag glad.  Och för någon kväll sen började jag göra en rörelse (svår att förklara). Denna rörelse har lett till att både jag och maken stannar upp med vad vi gör när vi hör den för att göra denna rörelse.

 

 

Ja, vi är smått galna, men kul har vi. :) 

Av Patricia - 17 juli 2007 15:57

Jag har världens bästa arb.kamrater

De är så måna om mig och kollar till mig.

Vilar jag?

Dricker jag ordentligt?

Ser jag ut att må bra?

Behöver jag vila?

Jag får inte ta ut mig. Ta det lugnt.



Jag blir alldeles varm av deras omtänksamhet.



Jag har fått ganska mycket gjort idag tycker jag fastän jag är totalt slut och seg i bollen. Så jag känner mig faktiskt väldigt nöjd. :)

Av Patricia - 17 juli 2007 15:54

Än har det bara kommit skurar med några droppar. Men ingen åska än.

Men det är tryckande väder.



Det verkar som att vi slipper åskan i stort sett, vilket är skönt. Det innebär att jag kan pyssla lite ikväll (inget tisteldragande) innan jag ska titta lite på tv. Men det vore ju typiskt om vi fick strömavbrott eller att det åskade och vi var tvungna att dra ut allt igen. Då får jag hålla mig till pysslande som inte kräver el. Tur att jag har sådant pyssel. :)

Av Patricia - 17 juli 2007 10:49

Idag meddelar lokalradion med jämna mellanrum att ett stort oväder ska komma in över Östergötland. 10 mm regn ska komma samt att det ska åska en hel del.



De har sagt att det ska komma i eftermiddag, men det verkar som det börjar så smått redan enligt en åsksida. *suckar*



Så nu är maken på väg hem för att dra ut sladdar till div saker som vi är rädda om. Larmet får dock sitta i. Brandlarmet är ju kopplat dit och börjar det brinna vill vi kunna få sms för att kunna ringa brandkåren snabbt.



Vill inte ha åska och regn! :(

Vill ha fint väder med sol! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards