Direktlänk till inlägg 16 juli 2007

Går sakta framåt

Av Patricia - 16 juli 2007 15:10

Det går himla segt fortfarande, men det går framåt.

Och som en vän sa innan idag. Jag ska vara nöjd om jag tar mig igenom dagen utan större problem. Så jag sänkte kraven på mig själv rejält och är nöjd att jag fortfarande fungerar någotsånär fortfarande. :)



Har försökt att få tag på folk på andra företag för att få lite rätsida här på våra saker, men det är svårt att få tag i någon nu när det är semester. Jag har pratat med ett antal semestervikarier som låtit smått förvirrade när jag behövt information. :)



Jag knäckte en liten minnesnöt innan eftermiddagsfikat iallafall.

Jag visste att jag skulle göra ett moment till efter det att jag lagt till en kund. Men jag kom inte riktigt ihåg hur jag skulle göra. Min nyanställda kollega visste inte ens att man skulle göra det momentet. Men jag kom på ganska snart hur jag skulle göra och var så nöjd att jag faktiskt kom ihåg. :) Tänk att man kan bli glad för så lite. Iallafall blir jag det. :)



Klockan 16 ska vi sluta idag. Hem och laga middag och sen bär det av till flygfältet. Man får ju passa på nu när det är fint väder idag.

 
 
Grodis

Grodis

16 juli 2007 21:27

Skönt att läsa att din första arbetsdag gott bra, vännen! *glad* Duktig du är med minnesgrejjen, det hade jag aldrig klarat!
Själv har jag haft så fullt upp att jag inte ens kom ihåg att logga in på msn idag, och huuur ofta händer det?! ;-) Sov så gott och hoppas vi "ses" imorgon istället!
KRAM!

http://grodis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

FF

16 juli 2007 22:22

*ler* tack vännen. Jo, det kändes skönt, men jag önskar att jag hade bättre koll.
Usch, måste sluta med dessa dumma prestationskrav!

*ler* Jag märkte det, men det är ingen fara.
Vi ses där imorgon. :)
sov gott.

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 november 2008 09:34

Här hittar ni mig. Trodde jag skulle kunna sluta skriva om barnlöshet. Så naiv jag var då. Vardagen skriver jag också om....

Av Patricia - 17 augusti 2008 10:31

Nu har jag startat en ny blogg. Även maken är ditlagd så vi kommer båda två att skriva i den.     Då våra namn står där kommer vi att lösenordsskydda vissa inlägg (iallafall jag), så vill du ha tillgång till lösenord får du lämna en kommentar till d...

Av Patricia - 14 augusti 2008 20:54

I söndags fick några av våra kompisar en liten bebis. Dessutom en flicka. När jag fick reda på detta i måndags morse genom att sätta på mobilen och läsa sms fick jga reda på det och det blev för mycket. Ångesten kom som på beställning. Jag var ledsen...

Av Patricia - 15 juli 2008 16:12

Jag vet inte hur jag vill ha det med mitt bloggande. Denna blogg har känts som min ventil för barnlöshet.  Men jag har så mycket mer att erbjuda.     Så just nu skriver jag och lägger in bilder på min pysselblogg istället. Dels för att den känns posi...

Av Patricia - 8 juli 2008 23:20

Ikväll var Mysan ute på långtur. Hon var verkligen ute i flera timmar, trots att det var väldigt blött ute och hon egentligen inte tycker om sådant väder.     Jag och K har nog varit ute i totalt 1½ timme och letat och kallat på henne. Till sist vid ...

Ovido - Quiz & Flashcards