Direktlänk till inlägg 20 juli 2007

En lugn fredag

Av Patricia - 20 juli 2007 19:04

Jag var på jobbet 7.45 imorse. Trött som attan var jag trots att jag sovit fler timmar inatt. Men det är ju alltid trevligt att träffa arb.kamraterna och vi hade kul med en gång.

 

 

Jag har inte fått jättemycket gjort idag tyvärr. Det har varit mycket krångel och bök med det jag jobbat med. Och det har jag naturligtvis inte gillat. Men jag har rett ut det iallafall.

 

 

På lunchen tog vi en liten tur på sta'n efter det att vi ätit. En leksaks-  och pysselaffär. Vissa saker var de prisvärda med och andra var lite dyrare. Det är skönt att känna att man har lite koll. :)

Jag hittade lite saker som jag ville handla, men gjorde inte det, dum som jag var. Därför blir det nog en liten sväng imorgon innan flygfältet.

 

 

Efter lunch hade vi genomgång med chefen som berättade om allt möjligt som kan vara bra att veta om företaget, upplägget och annat. Han var färdig lagom till när det var dags för mig att sluta 14.15 :)

 

 

Maken slutade samtidigt och vi begav oss till flygfältet. Det var bara 3 stycken där. Maken och hans "mentor" lyckades fixa till helikoptern och när maken sen flög gick det jättebra. Han flög mycket säkrare nu än innan och orkade flyga längre också. Jag filmade när han flög.

 

 

Efter några timmar där satte jag mig för att läsa lite. Jag tänkte läsa om boken om Harry Potter som går på bio nu. Jag orkade läsa ett kapitel. Sen somnade jag där i stolen. Vaknade lagom när det var dags att gå.

 

 

På väg hem stannade till och handlade lite mat. Inget onyttigt köptes och det kändes så  bra. 

Ikväll blir det tacos till middag. Det ska bli gott. Vad som händer sen vet jag inte. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 2 november 2008 09:34

Här hittar ni mig. Trodde jag skulle kunna sluta skriva om barnlöshet. Så naiv jag var då. Vardagen skriver jag också om....

Av Patricia - 17 augusti 2008 10:31

Nu har jag startat en ny blogg. Även maken är ditlagd så vi kommer båda två att skriva i den.     Då våra namn står där kommer vi att lösenordsskydda vissa inlägg (iallafall jag), så vill du ha tillgång till lösenord får du lämna en kommentar till d...

Av Patricia - 14 augusti 2008 20:54

I söndags fick några av våra kompisar en liten bebis. Dessutom en flicka. När jag fick reda på detta i måndags morse genom att sätta på mobilen och läsa sms fick jga reda på det och det blev för mycket. Ångesten kom som på beställning. Jag var ledsen...

Av Patricia - 15 juli 2008 16:12

Jag vet inte hur jag vill ha det med mitt bloggande. Denna blogg har känts som min ventil för barnlöshet.  Men jag har så mycket mer att erbjuda.     Så just nu skriver jag och lägger in bilder på min pysselblogg istället. Dels för att den känns posi...

Av Patricia - 8 juli 2008 23:20

Ikväll var Mysan ute på långtur. Hon var verkligen ute i flera timmar, trots att det var väldigt blött ute och hon egentligen inte tycker om sådant väder.     Jag och K har nog varit ute i totalt 1½ timme och letat och kallat på henne. Till sist vid ...

Ovido - Quiz & Flashcards