Alla inlägg den 2 november 2007

Av Patricia - 2 november 2007 16:40

Nu, äntligen, har vi fått hem vår bil.

Den är jättefin! Vi är jättenöjda med den förutom att hastighetsmätaren visade 110 när vi körde i 100. Hur vet vi detta då? Jo, när vi åkte hem från bilhandlaren (maken körde nya bilen och jag gamla) körde han först på motorvägen och jag efter honom. Jag tyckte han körde sakta. Och förra helgen körde vi ju med gps när vi skulle till pysselmässan i Karlstad och passade då på att kolla hur vår hastighetsmätare låg i jämförelse med gps'en, vilket tydligen var väldigt lika.

Maken ringde mig när vi körde där och undrade hur mycket jag höll. 100, svarade jag. Så tydligen kör vi i 110 när nya hastighetsmätaren visar 120 km/h. Känns inte så jättekul precis. Men men.

Annars är den jättefin och så mycket mer. Rymlig, bekväm, trevlig att köra, m m.

Nu står båda bilarna i garaget och nannar sött. :)

Och vi känner oss såååå vuxna som dels har två bilar, men även att de får plats i garaget. ;)



Nu är det bara gps som fattas. *blinkevink till maken*

Av Patricia - 2 november 2007 08:53

Idag känns det som kaos på jobbet.

Massor med nya, krångliga anl att lägga upp. Men det är inte säkert att de ska läggas upp, så vi måste få tag på ett antal andra företag. Men nästan alla är lediga idag, så det är mer eller mindre kört.



Dessutom har vi fått mail idag där chefen för kundservice vill att vi ska skriva allt vi gör samt specificera de prioriterade uppgifterna. Detta ska sedan mailas till personen och efter det ska vi ha ett telefonmöte och gå igenom vad som ska planeras upp (vad nu det innebär).



*suckar*

Vill inte ens jobba halvdag idag. Jag vill hem nu och skita i jobbet. Iallafall för den här veckan, men gärna längre. Jag är smått trött på den här "skiten" nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards