Alla inlägg den 26 november 2007

Av Patricia - 26 november 2007 15:29

Emellanåt snöar det.

Det lägger sig inte här inne i sta'n men snöar det även ute hos oss lägger det sig där.

Jag vill att det ska snöa länge och massor. Jag älskar det visa landskapet.

Så fortsätt snöa och ge oss stooora flingor. :)

Av Patricia - 26 november 2007 15:26

Mitt ansikte blir mer och mer prickigt.

Finne efter finne börjar poppa upp, och det är ingen vacker syn. :(

Skönt är det inte heller när man känner på ansiktet.

Hoppas de försvinner snart.

Dumma hormoner. :(

Av Patricia - 26 november 2007 12:29

Igår gick vi och lade oss i hyfsat god tid. Det kunde varit tidigare, men det var inte jättesent.



Det som var jobbigt var att jag hade ett helvete att somna, antagligen p g a att jag sov innan på eftermiddagen. Så inatt har det inte blivit mycket mycket sömn. Detta medför att jag går omkring på jobbet idag och gäspar. Det känns inte för kul.



Fortfarande inget besked om anställning, trots att jag skulle få besked förra veckan. Vill heller inte höra av mig fall i fall att det anses som irriterande eller ettrigt.

Här där jag är nu har vi fått besked att det kommer två st nästa tisdag som ska lära sig det vi gör på 1½ dag. Lycka till säger jag. :) Det är inte mitt problem. Det får gå som det gör. Det som är roligt är att en av dem är en som vi har tät kontakt med och som är jättetrevlig, så det ska bli skoj att träffa henne. :)



Emellanåt fäller det lite flingor ner på marken här utanför. Men inte tillräckligt för min smak. Jag vill ha mycket snö! :) So bring it on.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards