Alla inlägg den 19 november 2007

Av Patricia - 19 november 2007 23:03

Var har mitt mmsinlägg blivit av undrar jag?

Av Patricia - 19 november 2007 22:54

Ikväll efter att vi ätit har jag varit pysslig.

Jag har monterat mina Magnoliastämplar som äntligen kom med posten idag samt gjort förvaring för dem. Det kom dock bara med ett ljus och en ranka i stämpelpaketet. 

Sen har jag gjort två julkort ikväll. De finns upplagda att titta på.

 

 

Jag känner mig nöjd trots att jag inte gjort det jag kanske borde ha gjort, men skit samma. :)

 

 

Nu är det sängdags.

Natti.  

Av Patricia - 19 november 2007 12:24

När man inte ändrar sitt eget utseende så ofta får man ändra här istället.

Nu kommer det att vara denna färgställning till advent. Sen får vi se vad jag kan hitta på i december. :)



Skickade in en bild här på min halsduk, men det tar hur lång tid som helst för det att dyka upp. Undrar varför. Hmmmmmmm...

Av Patricia - 19 november 2007 08:31

Jag har nog aldrig gillat måndagmornar speciellt mycket. Verkligen inte när jag jobbade som lärare. Det var förknippat med ångest och förtvivlan.

Men nu sen jag slutade som lärare har det känts bättre.



Men idag var ingen bra måndagmorgon.

Jag hade svårt att komma upp.

Jag var långsam i allt jag gjorde.

Jag höll på att glömma flera saker.

Fick köra i mycket trafik.

Missade/blev inte insläppt på den avfart vi skulle ta och fick ta nästa och köra runt om vilket var en himla omväg.

Datorn på jobbet är lagom seg.


Men det kunde varit värre. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards