Alla inlägg den 27 november 2007

Av Patricia - 27 november 2007 23:20

Ja det är jag glad om jag klarar imorgon.

Har ganska ont fortfarande, men framför allt kan jag inte röra mig. Det brukar kännas bättre när jag ligger ner , men idag hjälper inte ens det. :( Jag börjar få panik och får väl ligga på ett antal handdukar inatt. :(

Måtte det vara bättre imorgon! 

Av Patricia - 27 november 2007 10:00

Jag har fått fast anställning.

Handläggaren vill behålla mig och arb.kamraten Och efter nyår kommer vår nuvarande anställning att gå över till en fast. Och eftersom vi inte var ensamma i ett rum utan hon berättade i ett öppet landskap har vi vittnen på att vi blir fast anställda.



Så nu kan jag ringa rektorn och säga upp mig.

Jag är så oerhört lycklig mitt i all magsmärta. Jag kommer att bli fri från den värld som jag mått så oerhört dåligt av i 6½ år. Jag känner mig mycket lättare. :)



Nu ska här jobbas vidare.

Av Patricia - 27 november 2007 08:37

Imorse när jag vaknade visste jag direkt. M hade kommit på månadsbesök. Och det gick i en hiskelig fart också. Pang, sa det så hade jag jätteont, var jättesvullen (ser ut som om jag var höggravid) och mådde illa. Tack, tänkte jag då.



Jag har fortfarande inte lyckats få i mig frukost.

Maken körde till jobbet. Jag satt brevid och profylaxandades. Det har jag gjort mer eller mindre hela morgonen. Smärtan är fulländad i magen och är så stor att den även måste ut i ryggen och ner i benen. Fantastiskt underbart. Iallafall för en självplågare.



Jag får se hur länge jag klarar av den här dagen. Vetekudden är med mig. Jag får värma den när jag kommer ner till matsalen när det är dags för fika och vi ska träffa handläggaren. Jag hoppas verkligen på att få besked idag och kommer så snällt jag bara kan att påpeka att hon faktiskt sa att hon skulle ge besked redan förra veckan.

Efter det får jag se hur länge jag klarar av att vara kvar.

Jag är ärligt talat lite orolig över hur jag ska klara av att köra hem själv. Maken har ingen möjlighet idag. Han är på ännu en meningslös konferens med sitt jobb där de ältar samma saker om igen. Trots detta kan han inte komma ifrån och köra mig hem. Så vill jag hem får jag klara mig själv. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards