Alla inlägg den 14 november 2007

Av Patricia - 14 november 2007 23:37

Då var mitt eget första julkort upplagt. :)
 

Av Patricia - 14 november 2007 23:20

I eftermiddags var jag hos M och fixade till mina naglar. Endast tumnageln på höger hand behövde förlängas och nästa gång ska jag t o m slippa förlänga den. :)



Fint blev det som vanligt.

Fransk blev det som vanligt.



Och det är jättekonstigt. Förr tyckte jag att den längd naglarna har nu var jättelånga och idag känns de verkligen korta. Spännande hur man ändrar uppfattning. :)


 

Av Patricia - 14 november 2007 10:15

Idag skulle jag haft samtal om ev fast anställning. Lagom nervös och lite småångest har jag. Men imorse ringde min handläggare och fick tyvärr skjuta upp samtalet till imorgon bitti.



Skoj kändes det inte. Jag hade gärna sluppit denna nervositet.

Men det är inte mycket lönt att oroa sig, även om det inte är det lättaste att koppla bort. Och mina närmsta arbetskamrater tycker att jag inte har något att oroa mig för alls, vilket värmer oerhört om hjärtat.



Så nu blir det att vänta en dag till. Sen får jag ändå inte besked förrän senast vid månadsskiftet. Och rektorn ringde mig härom dagen för att kolla om jag visste något. Det märktes att hon inte alls vill ha tillbaka mig, och jag vill verkligen inte dit igen. Den arbetsplatsen är ett kapitel jag vill lämna bakom mig.



Så vi får väl se hur det går.

Håll gärna tummarna för mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards