Alla inlägg den 8 november 2007

Av Patricia - 8 november 2007 20:44

Idag fick jag, så som många andra, hÄnglarstämplarna med julmotiv.

De är jättefina och jag har redan monterat dem.

 

 

Jag längtar efter att stämpla dem och göra fina julkort. Ev blir det iallafall att jag orkar stämpla upp en eller två stycken ikväll. Men vill gärna bli klar med det julkort jag började på igår. Vi får väl se.

Av Patricia - 8 november 2007 20:39

Det gick jättebra på samtalet idag.

Jag får fortsätta att gå på samtal en gång i veckan, samma tid till påsk. Då ska vi utvärdera och se hur och om vi ska fortsätta.

 

 

Hon såg på mig med en gång att jag hade en dålig dag och därför började vi prata om hur vi skulle gå vidare. Det kändes som om jag plötsligt vägde betydligt mindre och jag kände mig mycket gladare. Samtidigt kände jag hur trött jag verkligen var.

 

 

Som vanligt var det ett bra samtal.

Jag känner mig mycket lugnare nu. Nu är det bara ett bra jobb jag ska hitta också. men som maken alltid säger, det ordnar sig. 

Av Patricia - 8 november 2007 15:30

Om en timme åker jag.

Jag är jättenervös och har ångest och är ovanpå detta jättetrött. Det tar jättemycket på mina krafter! :( Jag skulle hur lätt som helst kunna gå och lägga mig nu och jag hade somnat med en gång så utmattad som jag är. Det är inte alls kul. Framför allt inte när de få krafter jag har går till ångesten.



Och innerst inne tror jag att jag inte kommer att få fortsatt hjälp där.  Antingen är inte mina "besvär" tillräckligt stora eller så är jag inte värd att få hjälp. Varför tror jag så lågt om mig själv? Men det är mina tankar. En stor sak jag behöver jobba på. Det finns andra som har det värre och som kanske behöver mer hjälp än jag. Att jag inte riktigt räknas, eller att jag inte är lika prioriterad. Jag vet inte.



Usch. Ännu ett ynkinlägg. :(

Av Patricia - 8 november 2007 08:42

Idag är ingen rolig dag.

Jag har ångest som bara blir värre och värre.

Idag är nämligen samtalsdags, men i värsta fall blir det sista gången idag. Och även om maken säger att det ordnar sig på ett eller annat sätt, så finns ångesten där och tynger över bröstet som en stor sten. Tårarna ligger och trycker på. Jag vill inget hellre än hem igen, eller att klockan ska bli 17 så att jag kan få besked.



Hur ska jag klara dagen?

Av Patricia - 8 november 2007 08:38

Igår hämtade maken hem vår nya GPS.

En Navigon 7100 blev det. Så fin och flashig så.

Han kunde inte låta bli att packa upp den och pilla lite istället för att jobba, som han egentligen skulle. ;) Sötnosen.



Och den verkar jättebra. Den hittade var den var och det har inte två andra gjort som andra haft eller som vi testat. Men vår hittade. Mycket imponerande.



Imorse när vi skulle åka till jobbet hade maken den med sig och skrev in vart vi skulle. Den var snabb med att planera en rutt och när jag körde för att släppa av maken planerade den snabbt om rutten.



Så den kommer vi nog att ha mycket nytta och glädje av.

Och förhoppningsvis ska vi hitta lättare och bättre. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards