Alla inlägg den 17 november 2007

Av Patricia - 17 november 2007 17:48

För varje julkort jag gör blir jag mer och mer nöjd.

Det känns underbart.



Har nu gjort totalt sex kort av ca 13 st.

Jag försöker variera mig och använda olika saker. Men det är inte så lätt.



Maken hittade förresten stickorna. Hängde på en garderobsdörr i gästrummet. Vad de gjorde där har jag ingen aning om. Och då hade vi mer eller mindre finkammat hela pysselrummet.

Så nu kan jag börja sticka på halsdukarna. :)

Av Patricia - 17 november 2007 13:22

12.38 väckte jag maken. Nu fick han banne mig gå upp.

Och uppe är han nu och fixar frukost till sig själv och lunch till mig.

 

 

Och jag har gjort ännu ett julkort. :) 

Av Patricia - 17 november 2007 10:25

Det är en bra fråga.

Antaligen ingenting. Som vanligt.

Maken ligger fortfarande och sover. Själv vaknade jag med huvudvärk. Stel i nacke och axlar. Uppenbarligen har jag inte hittat rätt kudde av mina kuddar att sova på. Lite jobbigt.

Men nu har jag tagit en Ibumetin och det känns lite bättre.

 

 

Har lite borden att göra, men känner inte för det.

håller fortfarande på att leta efter mina stickor så jag kan börja sticka, men de finns ingestans i pysselrummet. De har gått upp i rök. Det är fortfarande visserligen gott om tid, men jag måste ju hitta dem. *suckar*

 

 

Jag får se om jag kanske kommer ut på en promenad. Solen lyser just nu och jag skulle behöva ut ohc röra på mig. Vi får väl se. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards