Alla inlägg den 16 november 2007

Av Patricia - 16 november 2007 15:14

I tisdags skulle magnoliastämplarna skickas ut. Jag kunde inte låta bli att beställa dem för någon månad sen. Men de har fortfarande inte kommit än. Jag vet att det är över 500 paket som ska skickas världen över, men hur lång tid ska det ta? Och så blir jag osäker på om jag gjort rätt när jag betalade in, men det tror jag verkligen att jag gjorde.

Men besviken är jag! Jag trodde jag skulle få dem idag så jag kunde montera dem i helgen. Men tydligen inte.

Istället ska jag tokleta efter mina stickor så att jag kan börja sticka på halsdukarna som ska bli julklappar. Om jag bara visste var jag har gjort av dem.


P.s Tack mamma för din peppning. Det är klart att du ska kunna berätta sådana här saker som du gjorde. Det hade tagit ännu hårdare om jag hört eller sett det på annat håll. Mycket bättre att höra det från dig. Och det är inte ditt fel. Don't shoot the messenger, som de säger. And I didn't. :)

Av Patricia - 16 november 2007 15:12

Jag har gjort två kort till. Totalt fyra stycken nu.

Jag försöker variera dem. Det är roligare då, även om folk oftast inte ser varandras.

 

Titta gärna in & kolla. :) 

Av Patricia - 16 november 2007 08:36

Maken har åkt till jobbet. Och när han är framme ska han inte ringa mig. Utan jag ska vänta och sen är han blir online på msn istället.

 

 

Det känns lite jobbigt, det ska jag villigt erkänna. Jag vill ta luren och ringa honom. Om ca 4-8 min borde han vara på jobbet. Jag fasar för om han inte är på jobbet om 10. Kommer jag att lyckas att inte ringa honom för att kolla?

Så  nu sitter jag klistrad vid datorn och tittar på msn-rutan. 

Av Patricia - 16 november 2007 08:29

Jag var jättetrött igårkväll.

Vi gick och lade oss och låg och kramades och pratade en stund om allt möjligt. Som alltid somnade maken efter en stund, men jag låg vaken. Tankar virvlade runt. Jag fick ingen ro, men var ju så trött.

 

 

Till sist somnade jag. Vet inte vad klockan var då, men det var ett bra tag senare. För att sen ha jättejobbiga drömmar. Mycket drömmar där jag fick höra av släkten att jag varit en besvikelse för att vi inte kunde få barn och därför hade nu kusinen tagit namnet så att släktnamnet skulle föras vidare.

I en annan dröm fick jag höra att jag lika gärna kunde byta efternamn, osv.

Inte så konstigt kanske att jag inte sovit bra alls inatt.

 

 

Så jag är helt slut idag. Jag har noll energi. Har kämpar i 25 min att försöka få i mig tre mackor bara för att lyckas få lite energi. Jag känner mig helt tom. Men jag ska inte gräva ner mig i det här. Det var bara drömmar och jag ska inte låta detta förstöra min fredag och helg. Jag ska ta mig ett varmt bad och hoppas på att min rygg blir lite bättre av det. Nr jag vaknade kände jag att jag hade ont i höger sida och har lite svårt att gå idag. Inte bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards