Alla inlägg under oktober 2006

Av Patricia - 1 oktober 2006 13:33

Ojojoj vad jag är duktig på att spara saker!Har gått igenom pärmar med garantier, kvitton och räkningar. Det äldsta kvittot jag hittade var från 1991 tror jag. Den äldsta räkningen var januari 2001.Vi borde helt klart rensa oftare. Då kanske vi får bättre plats med de saker vi har. :) Det är ju inte så stort hus som vi bor i och då underlättar det om man inte har en massa onödiga papper i pärmar t ex.Det är skönt att ha det gjort även om det är dödligt tråkigt att rensa. Det känns nästan lite som om man tränat och gått ner i vikt när man får slänga en massa gammalt och onödigt.Katterna tre har varit gulliga idag och hållt mig sällskap i atelj'en och tittat på när jag rensat. Hankatten hjälpte till med att ligga på papperna och makulerade dem med tänderna när jag försökte lyfta bort från där han låg så jag kunde slänga.Nu blir det minestronesoppa och vitlöksbröd. Maken håller på att fixa. Det ska bli spännande att höra vad han tycker om den.Vi får väl se om vi över huvudtaget kommer ut idag på promenad eller ut i garaget. Vi skulle behöva båda delar.

Av Patricia - 1 oktober 2006 10:12

Jag avskyr verkligen att vakna av att jag drömmer mardrömmar. Hela natten har en och samma dröm spökat hos mig och den vägrade lämna mig även om jag vaknat minst 15 gånger. Till sist trodde jag nästan att det jag drömt var sant och det gjorde mig panikslagen och verkligen ledsen. Förståndet sa mig att det jag drömde inte kunde vara sant, men det var hela stämningen i drömmen och saker som sades som var så hemskt.Så utvilad och glad känner jag mig inte idag. Snarare stel och har huvudvärk. Jag har antagligen legat och spänt mig hela natten. Så det blir spännande att se vad jag orkar göra idag, höstens första dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards