Alla inlägg den 14 januari 2007

Av Patricia - 14 januari 2007 10:53

Vaknade inatt/imorse av att det krängde i huset. En ny storm var på intågande. Som vanligt hade jag missat att se väderprognosen och hade därmed ganska dålig koll på söndagens väder. Maken sa, när vi gick och lade oss, att det skulle väl blåsa på eftermiddagen och då skulle det även regna. Bra, tänkte jag, för då kan vi gå ut på förmiddagen och ta en promenad. Det var bara att glömma den där promenaden.Jag är otroligt glad att vi var så duktiga igår och hann klart. Det hade inte varit kul att ha kvar ved där som vi skulle försöka få in idag.Jag känner dock av idag att vi jobbade igår. Framför allt känns det i skinkorna. Tydligen spänner jag dem för minsta lilla. :) Men som sagt, det är bara bra. Den behöver bli mindre. :) Annars känner jag inte märkbart av något, vilket är ovanligt men fantastiskt bra.Det som inte är kul idag är att det redan blivit åtta strömdippar här hemma. Därför kan det mycket väl innebära att strömmen kan försvinna för oss under dagen om det fortsätter blåsa så här eller mer. Därför har maken redan börjat elda i kakelugnen.Ja vi får väl se hur dagen fortlöper.Inomhusaktiviteter blir det här idag iallafall. Jag har lite saker att göra. Jag är aldrig sysslolös i min pysselateljé. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards